bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Apr 2014

Isu Catuan Air - Exco Infra Selangor Bidas Rakyaat Selangor Pemalas???

Dr Ahmad Yunus Hairi, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Belia dan Sukan, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Negeri Selangor yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS Sijangkang ketika diwawancara harakahdaily.net berkata adalah sikap malas jika bergantung semata-mata kepada air paip.

“Sebagai didikkan juga kepada rakyat, kalau pada diri saya sendiri lah, dalam keadaan tiada air paip tetapi hujan lebat, kita boleh simpan air hujan untuk kegunaan selain makan minum. Ambil peluang masa hujan ini.

“Jangan bergantung 100 peratus pada air paip. Kalau saya sendiri tidak ambil air hujan ini dalam keadaan air paip saya tak ada, apa yang saya boleh kata pada diri saya selain ‘malas’,”katanya.

Sumber klik sini.


Komen Isac;

Kesihan rakyaat Selangor.....

Undi PR kononnya mahukan pentadbiran yang lebih cekap....

Rupa2nya....

Bukan sahaja isu kekurangan bekalan air tidak dapat mereka selesaikan, malah...pengundi2 pula yang dilabel sebagai "pemalas"???

Nasib ko lah "Labu"....

4 comments:

  1. Ambik ko macai

    ReplyDelete
  2. Lu olang kaya luluk lumah manglow.macao gua luluk lumah flet mana timpat mau talah air loo.lu bodo punya olang

    ReplyDelete
  3. kalau duduk flet, nak tadah air kt mana yb. dalam bontot kamu? yang berhormat ke yang bongok.

    ReplyDelete
  4. Betul kata Tun M....."Anda salah memilih kerajaan, anda tanggunglah padahnya". Tapi saya yang tak mengundi PR pun kena jugak.

    Kepada macai-macai PR....hello bro...amacam? Kalau nak mandi kerbau tiap-tiap 2 hari undilah lagi PR ye?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3