bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Nov 2010

Selamat Tinggal PKR!!! PKR Dah Nak Bungkus??? Nak Masuk Pas Pula???

Nov 8, 10 7:38AM
“Saya tawar diri menyertai parti ini atas kepercayaan saya boleh membawa politik progresif; memupuk dan memperkembangkan demokrasi dan ketelusan di negara ini. Saya sebenarnya silap,” kata Zaid.
Komen Isac;
Pastinya pasti akan ada suara-suara yang menuduh Zaid ni adalah agen Umno.... sengaja mahu memecah-belahkan PKR dan Pakatan...
Tetapi bagi sesiapa yang mahu melihat apanya sebenarnya berlaku ialah, PKR adalah parti "Anwar Ibrahim Sdn. Bhd." cuma keluarga dan "teman rapat" beliau sahaja yang boleh menerajui parti ini!!!  Keadilan untuk semua??? Itu hanyalah fatamorgana untuk mengabui mata rakyaat!!!

3 comments:

  1. salam ISAC- nampaknya Datuk Zaid pun kena auta dengan dictator pkr juga,baik sekali cepat-cepat sedar.baliklah kapada UMNO,sebab kepala sekarang ini boleh sembang punya. tak rugi.

    ReplyDelete
  2. Apalah malang nasib sikuda tua ni.. dah mabuk termakan daun ketum kena hempuk pulak dgn keluarga beteri 3A.. nasib nkooo lah kuda.

    Org tua2 dah pesan jgn tersilau dgn hijau rumput jiran tapi nkoo degil juga. dah lah tu bukan main menyombong lagi masa dapat makan daun tuba rumah jiran, mcm2 dikatanya tuan yg membelanya dulu.

    dahlah.. kaya pun memang dah kaya nak apa lg.. nak jual pulak bangunan PKR atau PAS atau DAP?

    Berani ker.. ADA BERANI??

    ReplyDelete
  3. Salam, bro masa Zaid masuk PKR, orang2 PKR tak cukup tangan stadium bukit jalil ditadahkan, sekarang ni hah.... confirm bro mesti tuduh macam2 punya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3