bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Nov 2010

Gempar Shamsul Ketua AMK "Mengaku" PKR Memang Gunakan Pengundi Hantu???

Sayap pemuda PKR: Shamsul dakwa pencabarnya bawa pengundi hantu

November 02, 2010
KUALA LUMPUR, 2 Nov – Saingan jawatan ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) tercalar dengan dakwaan penyandangnya, Shamsul Iskandar Mohd Akin bahawa pencabarnya, Badrul Hisham Shaharin membawa pengundi hantu ketika pemilihan hujung minggu lalu.

Badrul Hisham yang turut dikenali sebagai “Chegubard” mendahului saingan selepas 68 cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) melangsungkan pengundian setakat kelmarin.
Shamsul Iskandar mendakwa wujud pengundi hantu di cabang Rembau dan Tampin.


Bagaimanapun dalam reaksi segera, Badrul Hisham tengah hari tadi menafikan dakwaan itu serta menganggap Shamsul Iskandar bertindak terburu-buru menggunakan media demi mempertahankan kerusi ketua AMK.


Komen Isac;

Sudah terang lagi bersuluh.... Selama ini mereka menuduh Umno/BN membawa pengundi-pengundi hantu dalam pilihanraya.... Tetapi itu semua adalah satu cara untuk "mengabui" mata rakyaat. Yang sebenarnya PKR lah yang selama ini menggunakan pengundi-pengundi hantu!!!

Jika tidak masakan dalam pemilihan PKR sendiripun mereka menggunakan pengundi-pengundi hantu!!! Bak kata orang tua-tua, "alah bisa, tegal biasa".... Dah terbiasa!!!!!!

1 comment:

  1. Pengundi hantu atau semua yang datang termasuk yang bertanding itu memang HANTU? hehehe

    Hidup berakal, mati berhantu.

    Aku Yang Bingai
    Cerai Sebab Takut Bini di Tendang Terajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3