bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Nov 2010

Bukan Aku Punya Kerja!!!!

Sekumpulan singa baham pelancong di Zimbabwe

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/SekumpulansingabahampelancongdiZimbabwe/Article


2010/11/05

HARARE, Zimbabwe: Sekumpulan singa membaham seorang pelancong apabila beliau mandi di bawah pokok ketika senja di sebuah kem hutan simpan yang tidak berpagar.

Peter Evershed, ahli perniagaan Zimbabwe berusia 59 tahun, diserang lima singa di kem Chitake Springs, kawasan memerhati hidupan liar berhampiran hutan simpan Mana Pools.

Ketua Pasukan Petugas Perlindungan Alam Zimbabwe, Johnny Rodrigues, berkata Evershed adalah yang terakhir dalam kumpulan ahli keluarga dan kawannya yang mandi ketika itu. "Mereka terdengar Evershed menjerit dan meluru ke tempat mandi tetapi beliau sudah mati akibat luka besar di leher," katanya. - AP


Komen Isac;

Setakat nak berhibur..... di hari "Libur".....








3 comments:

  1. Saya pernah pergi ke Safari di Zimbabwe ini dulu. Memang sang singa berkeliaran tetapi kami tidak sama sekali dibenarkan turun dari jeep. Inikan pula mandi manda bawa pokok. Memang nak cari nahas, dah ajal dia.

    ReplyDelete
  2. tak heran lah bang, ari tu saya tengok banyak terlepas dekat Galas. Ad yang berkupiah putih. yang bertudung hijau pun ada.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3