bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Nov 2010

Calon Pembangkang Batu Sapi Muka Kodok ???


CALON Barisan Nasional, Datin Linda Tsen Thau Lin, menyatakan penghargaan sebaik diumumkan pemenang pilihan raya kecil Parlimen Batu Sapi di Dewan Komuniti Sandakan malam ini. Tsen menewaskan saingannya, Presiden Parti Maju Sabah (SAPP), Datuk Yong Teck Lee (kiri), dan Ansari Abdullah (dua, kiri) dari Parti Keadilan Rakyat (PKR). - Foto BERNAMA. Nov 4, 2010 10:24 pm


Itu kawan blogger yang kata bukannya penulis. Klik sini.

Yalah ada bidalan "moden" seperti "selamba rock" "selamba beruk" ni yang terbaru selamba kodok pulak....

Mungkin apa yang Ansari kata dalam hati, "Penat aje aku berlakon, sampai terjun laut 2 kali . Siap bungkus2 tangan lagi..., tapi tetap kalah jugak.. Tapi aku tetap berbangga sebab berada di tempat kedua bukan ketiga!!!".

Yong pulak cakap dalam hati dia... "Aku sebenarnya menyesal kuar BN... Sebab tu aku  sengaja "pecah" undi Pakatan....Mana tahu nanti Musa Aman pujuk aku...Anwar tipu aku!!!! We have the numbers!!!!"

Apapun kedua2 calon pembangkang ni kira memang "sporting" lah sebab tak terus lari balik selepas dah tahu kalah....Tahniah buat mereka berdua!!!

Cuma calon PKR, biasalah... Cakap mesti X mahu kalah! punya!!  Itupun rakyaat boleh sokong mereka...."I told you earlier (he sounded to the reporter) I may loose, but I'm not going to finished third (last)!!!









No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3