bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Nov 2010

Doa Pecah Perut Pas Buat Najib - Mustajab???


Begitu mudah orang Pas membuat tanggapan ya....Mungkin mereka nak katakan bahawa doa "pecah" perut mereka mustajab dan diterima Aallah s.w.t..... Kebetulan DSN pulak sekarang ni sedang "sakit perut"...akibat gastrik dan ulser.

Kata Husam, PM sakit disebabkan doa Pas!!! Cuma satu pertanyaan penulis, bagi kekalahan  Pas di Galas tu, doa siapa pulak yang telah dimakbulkan??? Pastinya ianya bukan doa daripada ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin Pas....

Apa yang penulis nampak ialah agama dan doa telah dipermainkan untuk mengabui dan mempengaruhi umat Islam....



3 comments:

  1. salam bro, ahli jemaah PAS yang pergi haji sampai niat solat sunat berjemaah minta Allah menangkan PAS di Galas nampaknya tak makbul.. Bayangkan, doa kat tanah suci yang tinggi peratusan makbulnya oleh Allah tapi tak lawan doa tok guru, sekali sebut jer..... putuih tali perutmu, maka putuslah.... agaknya macam tulah yang husam nak bagitau kita.

    ReplyDelete
  2. salam,
    salah tu bro, pecah perut dengan sakit perut lain bro. pecah terburai keluar la perut ds najib tu macam perut ikan ataupun macam org eksiden kena gelek lori, sakit perut tu, tercirit pun sakit gak.

    ReplyDelete
  3. Yang beberapa PRK sepanjang 2 tahun ni pasal ape ek? Majoriti orang UMNO ke atau PAS yang dijemput pulang? Yang terbaru berlaku di Galas sendiri. Bekas ADUN PAS yang lalu meninggal pasal apa sehingga berlaku PRK?

    Aku Yang Bingai
    Cerai Sebab Takut Bini di TendangTerajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3