bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Apr 2014

Pecah Tanah Lebuhraya KB - K. Krai Bukti Kerajaan Persekutuan Komitted Majukan Kelantan????



Harap ianya X berakhir sepertimana projek2 Pas terdahulu seperti stadium baru, keretapi laju, Koridor Depu, kambinh Jamnapari, Jambatan Palekbang, lombong emas, dinar emas, lebuhraya KB ke K. Krai, ladang rakyaat, lojing dll.

Iaitu samada semuanya tak menjadi ataupun X mencapai matlamatnya...


posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. nampaknya beruntung sungguh negeri yg diperintah oleh PR.
    P,PINANG DAPAT JAMBATAN KEDUA,
    KELANTAN AKAN DAPAT LEBUHRAYA.

    MEMANG BENAR SEPERTI YG SERING DIRUNGUTKAN OLEH AHLI UMNO KERAJAAN BN MEMBERI PERHATIAN KHAS KEATAS NEGERI YG DIPERINTAH OLEH PR,

    JIKA RUNGUTAN INI DIPANDANG SEPI OLEH PEMIMPIN BN ALAMAT TERKUBURLAH BN PADA PRU 14 NANTI.SEBAB AHLI SENDIRI PUN SUDAH MELUAT DENGAN BN.

    ReplyDelete
  2. Pas pecah tanah...BN tolak tanah......dah agak sejak dulul lagi.....BN kasi duit ambo sapu.... Undi kasi Pas! Busuk punya Fe'el

    ReplyDelete
  3. PAS apa pun tak boleh,....retorik je yang pandai,......perangai macam zombie..,terutama kt kelantan....org kelantan pengotor dan buat kerja cincai,nak tahu try kt sini,.....fakta.

    ReplyDelete
  4. Memang tanggungjawab kerajaan pusat beri bahagian ekonomi kepada kerajaan negeri. Cukai kerajaan pusat dikutip dari semua rakyat dan kerajaan negeri. Kalau Pakatan memerintah pun sama gak.

    Perbezaan Pakatan dan barisan. Barisan buat dengan penipuan, mengkayakan kroni dan mengharapkan balasan. Pakatan akan buat dengan adil tanpa rasuah dan pilih kasih.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3