bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Jul 2014

Tragedi MH17: Bukti Malaysia Diserang Oleh Tangan2 Ghaib ???



Foto: PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengadakan sidang media khas berhubung insiden pesawat MAS MH17 yang terhempas di Ukraine, di pusat media Hotel Sama-Sama Hotel, Sepang, awal pagi ini. Turut hadir Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein (dua dari kiri) dan Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman (dua dari kanan). - Foto NSTP (berita lanjut rujuk BH Online)Jul 18, 2014 5:08 am



Negara mengalami satu lagi episod duka. Mas syarikat penerbangan milik negara yang sedang bergelut untuk keluar dari kemelut kerugian dan cerita duka kehilangan MH370 kini diuji lagi.

Jika kita lihat semula rentetan sejarah negara dengan pelbagai episod penentangan yang cuba dilakukan oleh beberapa parti politik dan NGO dalam usaha mereka untuk menaikkan kemarahan rakyaat kekada kerajaan BN sejak pra-PRU 12 lagi.....

Fitnah2 dan doktrin2 melebel kerajaan BN sebagai zalim, tiada tranparensi, tidak mengamalkan good governance, kononnya mengamalkan nepotisme, kronisme, rasuah dll.

Bagaimana parti2 politik ini menjalankan begitu banyak siri protes2 jalanraya yang didakwa ditaja oleh pihak luar.....dengan begitu konsisten dalam usaha mengekal momentum mereka menekan karajaan dari dalam.

Usaha oleh pemimpin2 politik pembangkang menburuk2kan pimpinan negara apabila mereka ke luar negara.....sehingga ada yang mempelawa campur tangan asing.....

Jestru adakah tidak mungkin apa yang berlaku terhadap Mas juga bukan suatu kebetulan dan sebaliknya adalah sambungan campurtangan dan tekanan tangan2 ghaib yang sedang meneruskan agenda mereka?

Sokongan berterusan Malaysia dalam menentang pencerobohan Israel dan memberi bantuan yang kepada beberapa negara Islam yang pernah dilanda konflik sebelum ini juga mungkin mengundang kepada tekanan yang sedang kita hadapi.



Satu persoalan yang timbul bagaimana sebaik sahaja ada berita berkaitan kemalangan pesawat MH 17 tersebar foto "superimposed" yg kononnya pesawat malang tersebut disebarkan di alam maya? Katanya foto tersebut diambil daripada siri TV popular "Lost" yang ditayangkan sedikit masa dahulu.... Kreatif tidak bertempat??? 


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. YA ALLAH-SEDIHnya atas KEKEJAMAN ini; tak habis-habis NEGARA ISLAM kita serta umatnya dianiaya si KAPIRDAJAL! Jgn. kita nak percaya lansung si ZIONIS-KEPARAT/Israel-NATO yg. dah menguasai rejim Ukraine tu! Aku syak betul KEGANASAN buas ini perbuatan si ZIONIS-Israel-BINATANG dan penyokong Baratnya serta ejen tempatan dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    ZIONIS disyaki cuba mengalihkan perhatian dunia dari serangan GENOSID GANASnya ke atas Gaza dan Bumiputera Islam Palestin; serta cuba menyalahkan Russia! Juga memang MENGHUKUM M'sia/umat Islamnya yg. merupakan penyokong kuat Palestin – dgn. MENJAHANAMkan Malaysia ini sbg. NEGARA ISLAM. Di samping itu, juga mahu MENJAHANAMkan terus MAS sbg. sy. penerbangan NEGARA; lalu terpaksa diswastakan termasuk mungkin dijual kat si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS mcm. si puak SODOM penghina ISLAM/umatnya, sy. VirginSODOM, yg. rakan kongsi Air AsiaPORNO tu (terutamanya menghina DYMM Sultan Brunei kerana mengamalkan Hukum Hudud)!
    Bahkan, ini juga disyaki berkaitan strategi berterusan dan makin agresif si ZIONIS-Barat dan ejen mereka dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM melalui pengkalan MOSSAD-CIA-MI6 di S'pura, utk. memisahkan Sabah-Sarawak yg. amat kaya minyak-gas, dari Malaysia dan disatukan dgn. S'pura - supaya dpt. menubuhkan satu lagi 'Israel' utk. MENGUASAI Asia spt. mana Israel ditubuhkan dgn. amat BUAS utk. MENGUASAI Timur Tengah yg. kaya minyak-gas di samping menjatuhkan ISLAM/umatnya di Dunia Islam!

    K'jaan kena siasat “FLIGHT PLAN” dari Amsterdam kerana media ZIONIS di Barat sedg. begitu cepat dan licik, menyalahkan MAS - MENIPU MAS langgar peraturan masuk ruangan udara kwsn. perang yg. dilarang kerana nak potong kos! Sedangkan banyak kapalterang Barat sendiri ikut flight plan sama sebelum ini – lihat di http://www.nst.com.my/node/14300 ,MH17: European airlines steer clear of Ukraine after Malaysian jet crash, 18 July 2014; dan di http://www.independent.co.uk/news/world/europe/malaysia-airlines-flight-mh17-why-was-a-passenger-plane-flying-over-a-conflict-zone-in-ukraine-9613412.html ,Malaysia Airlines flight MH17: Why was a passenger plane flying over a conflict zone in Ukraine? , Thursday 17 July 2014:

    “It beggars belief that a large passenger aircraft could be brought down in this way,” said the aviation expert, Chris Yates. “There have to be questions asked of the European safety authorities and why they didn’t route aircraft further north.”…..

    http://www.presstv.ir/detail/2014/07/17/371720/eurocontrol-closes-e-ukraine-airspace/
    Eurocontrol stops routing flights through east Ukrain, July 17, 2014
    Europe’s air traffic regulator, Eurocontrol, has announced the closure of eastern Ukrainian airspace until further notice after a Malaysian airline crashed in the area, killing all 295 people onboard…. the International Air Transport Association says the airspace was not subject to any restrictions…..
    Jadi kalau betul “European safety authorities” terutamanya Eurocontrol yg. bersalah dlm. hal ini dan juga media ZIONIS di Barat yg. memfitnah Malaysia/MAS berkenaan ini – mereka harus diSAMAN oleh MAS/K’jaan kita; sebab itu mesti ditubuhkan jawatankuasa yg. juga memantau media-media ZIONIS di Barat dan di Malaysia ini – yg. disyaki termasuk Reuters, BBC, Sky News, Al-Jazeera, CNN, Daily Mail, EvangeliSStar, Malay Mail dsbnya!
    Dan NATO/US-Barat-PAP disyaki akan memaksa Kem. Pertahanan kita berkerjasama lebih erat dgn. mereka psl, insiden MAS ini spt. insiden MH370 dulu!

    Aku akan berdoa kpd. ALLAH SWT supaya MENGHANCURkan puak dan tamadun ZIONIS-JAHANAM dan penyokongnya, yg. merupakan pengikut IBLIS durjana!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. SAYA TAK TERKEJUT MH 370 DAM MH 17 DIBULI OLEH PIHAK YG SAMA,YG MANA ADA KAITAN DGN BEBRAPA PUAK DI MALAYSIA YG SANGGUP BERBUAT APA SAJA DEMI MENGEKAL SUHU POLITIK MEREKA YG KIAN MERUDUM.,MERKA MULA DGN LAHAD DATU ,GAGAL,MH 370 JUGA GAGAL,SKR NI MH 17 INSYAALAH AKAN GAGAL,JGN KITA TERKEJUT AKAN ADA PERISTIWA LAIN DI MASA DEPAN AKAN BERLAKU BIKINAN PUAK PUAK NI.

    ReplyDelete
  3. Negara ni dah dikuasai red bean bro....

    Satu RBA ada beratus fake account guna nama melayu.....

    Mereka serang semua institusi melayu dan promote hate politic....

    Negara ini menuju kehancuran bro.... percayalah.....

    Jikalau tiada tindakan drastik di ambil segera...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3