bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Jul 2014

Dr Zuhdi Hero Baru Pas???



http://www.mykmu.net/?p=45672

Secara tiba-tiba sahaja nama Dr. Zuhdi Marzuki, Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS (PPP) disebut-sebut namanya dan gambarnya pula dicari-cari. Pensyarah Sains Politik Universiti Malaya itu, tiba-tiba sahaja menjadi orang terkenal malah jauh lebih terkenal daripada Mat Sabu dan Mahfuz Omar apabila dia bukan sahaja disebut-sebut oleh akar umbi PAS yang sudah lama menantikan seorang MESSIAH tetapi juga oleh DAP yang amat bimbang kemunculan seorang PEMBERANI yang akan menyanggah bukan sahaja tindak tanduk DAP, tetapi juga yang lebih penting, boneka DAP sendiri iaitu Anwar Ibrahim.

Zuhdi Marzuki mungkin tidak mengetahui bahawa perbualannya dengan beberapa orang pemimpin utama PAS dalam Group WhatsApp akan dibocorkan dan kemudian dia sendiri menjadi perhatian dan mangsa kecaman.




Komen Isac;

Selepas sekian lama pemimpin2 hanya di lihat X ubah umpama lembu dicucuk hidung kepada PKR dan DAP.........Kemunculan Dr Zuhdi pastinya sangat2 dinanti2kan.....

Beliau mungkin X selantang Mahfuz Omar, Khalid Samad, Din Vespa dan Mat Sabu.....Tetapi keberaniannya mencetuskan idea bernas demi survival Islam dan Bumiputera pastinya amat2 dinantikan oleh akar-umbi PAS.....
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Tolak semua pemimpin penjilat cina DAP dan penyokong paderi gereja didalam parti PAS. Sampai bila tuan-tuan semua nak hidup bagaikan kerbau yg di cucuk hidungnya olih Kit Siang , Guan Eng dan Anwar Ibrahim?

    ReplyDelete
  2. Ini Merupakan Hikmah Ramadhan Al-Mubarak Bagi Melayu-Islam-Malaysia. ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR!

    ReplyDelete
  3. wira yang mungkin akan dikorbankan, maka jadilah hero yang tewas.......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3