bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Jul 2014

Lebih Afdal Meraikan Pemimpin DAP di Bulan Ramadhan Berbanding Anak2 Yatim???


Bila ada golongan ahli politik BN ataupun Koperat meraikan anak2 yatim dalam majlis berbuka puasa dan membelikan mereka sepasang dua pakaian hariraya, ada yang mencebik bibir dan dengan sinis mengatakan itu bukan amalan Islam.

kononnya takut terlepas solat Maghrib bahana terlampau ghairah berbuka dan berhambar. Takut terlepas solat Tarawikh bahana kekenyangan menikmati juadah berbuka dan terlalu sibuk dengan majlis....

Tetapi PAS Kulai boleh pulak berbangga menjemput Kit Siang, Dr. Boo, Nie Ching dan Shu Qi yang tak berpuasa untuk turut sama dalam majlis berbuka puasa. Ironinya siapa Kit Siang dan Dr Boo kepada penduduk Kulai, Johor?

Mereka termasuk dalam 8 Asnaf penerima zakat???















posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. An Nisa' 139, Al Maidah 52. ?
    At Tahrim 8 !

    ReplyDelete
  2. Standard Pas....WalHaram mu...WalHalal ku !

    ReplyDelete
  3. Hanna Yeoh CB mengugut untuk membuat laporan polis kaatas sesiapa yg menyatakan dia memeluk Islam.
    Betapa Benci nya puak Kristian kapada Agama Islam.
    PAS parti yang beteraskan Islam menyanjungi Betina Sial ni.
    Hanya si Sial saja yg mengagung2kan si Sial.
    PAS sememangnya BESAR PUNYA SIAL!!!

    ReplyDelete
  4. PAS memang bodo pun......

    ReplyDelete
  5. Puak PAS yg. mcm.ni memang jenis JANTAN PENYAMAQ - kalau samapi sanggup MENJILAT MUSUH ISLAM, si-ANJINGKURAP DAPBANGKAI, dlm.bulan RAMADHAN dan dlm. MASJID suci kita ni! Dahlah umat Islam Palestin sedang diBUNUH dlm. GENOSID yg. makin BUAS sekrg oleh PENAJA DAPBANGKAI ni, si Barat-ZIONIS/Israell!

    Tapi aku syak makin ramai si ejen-ejen PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM, MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. di pergunakan utk. MENGHINA ISLAM serta MENGHASUT umat Islam - terutamanya ejen yg. Bukan Islam dari Filipina dan Indonesia, yg. muka serupa dan boleh berbahasa Melayu. Ini adalah MO biasa si barat-ZIONIS - lihat akhbar anti-ISLAM di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2664141/Double-agent-jihadi-To-extremist-brothers-Muslim-convert-hungering-commit-atrocities-Britain-In-truth-spy-MI5-In-new-book-blows-cover-terrifying-double-life.html , Double agent jihadi: To his extremist 'brothers' he was a Muslim convert hungering to commit atrocities in Britain. In truth, he was a spy for MI5. In a new book he blows the cover on his terrifying double life...., 20 June 2014!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  6. PAS agung orang cina pasal menang kerana undi Cina. Sesama Islam berbalah dengan kafir diagungkan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3