bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Sempit tapi muat - Tak perlu tambah meresahkan, tak perlu makin merisaukan. Saya sudah lama pencen dari menulis isu politik. Namun saya belum pencen daripada menulis sesuat...

24 Jul 2014

Mentaliti Macai Pakatan Rakyaat Sekadar Tahap Longkang???


Sampai warna "kotak hitam" pun X kenal/tahu.....Kesihaannnn........


Posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. Bangang bertinket-tingket,

    ReplyDelete
  2. Tak tahu takpe..
    Tapi jangan pamerkan kebodohan..

    ReplyDelete
  3. Memang kesian dia ni, kejahilan mmg satu penyakit akhir zaman yg amat serius

    ReplyDelete
  4. Salam Bro,kepada Asrol Samad tu kalau nak bercakap tu agak-agaklah.Janganlah tunjuk sendiri punya bodoh atau bangang! Kalau dah tongong tu buat tongong ajelah.Jangan nak komen yang bukan-bukan.Nanti amat terserlah ketongongan sendiri.Bongok!

    ReplyDelete
  5. Salam, mamat nie memang jahil... dahlah jahil ada hati nak comment... utk pengetahuan semua, dalam PR memang ramai yg macam nie... Itu sebab Anwar suka... supaya senang nak dipergunakan untuk jadi macai...

    ReplyDelete
  6. Macai Pakatan memang BOdoh... barangkali dia sangka kotak hitam itu berwarna hitam.. punya lah lawakk

    ReplyDelete
  7. Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut...

    ReplyDelete
  8. Yang BODOH itu Asrul Samad. Yang LONGKANG Asrul Samad. Yang BAHALOL pun Asrul Samad.

    ReplyDelete
  9. Budak baru belajar nak komen, akal tak da, sekolah pun takat mana, memang bodoh sangat Ass Roll ni, tak mengikut perkembangan teknologi, dah lama di beritahu apa itu kotak hitam...bukan kerana warna nya hitam...anak melayu yang membodohkan melayu sebab kurang ilmu...aku tak terima dia ni melayu sebab bodoh sangat..kut dari bangla, Myanmar..boleh lah di maafkan...entahlah..

    ReplyDelete
  10. Kau lagi bangang Asrul Samad!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3