bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

23 Jul 2014

MH 17 - Hasad Dengki Rakyaat Sendiri Lebih Bahaya Berbanding Musuh???



Musuh dalam selimut lebih bahaya berbanding puak pemisah Ukraine???

Kalau kerajaan lambat dan X berjaya menangani isu ini mcm2 kejian dan kata2 nista yg dihamburkan.....

Bila kerajaan berjaya.....dituduhnya memberi rasuah......

Sikitul alaf baru???
posted from Bloggeroid

15 comments:

  1. Komen cilaka dari org gila publisiti. Sume benda nak dikaitkan dgn rasuah..kalu dah org ni dari kumpulan yg mengamalkan rasuah maka dia ingat org lain sama mcm dia...checklah kalu ada money transfer to separatist Ukraine tu punya akaun...tak kan boleh bayar cash pulak...tension baca komen sengal dan bangang dari org bahalol dan terencat akal...kalu dia or keluarga jadi mangsa baru dia tahu..kenapalah ada org mcm ni kat msia ni...busuk hati tahap gaban

    ReplyDelete
  2. Mentaliti sakit pembangang di Malaysia.Hanya di Malaysia.Kalau tengok komen2 di yahoo ke,pembangang2 terutamanya cina dan keling tetap bantai negara tumpangan mereka(Malaysia) tanpa segan silu.Memalukan pada pandangan orang luar.

    ReplyDelete
  3. Sikap anak haram mamat nie memang dah dijangka. Maklumla... Yg berhaya adalah tok jib ... Bukannya aljuburi. Dlm paper syok sendri suara keldaian bukan main lagi ... Promo bagai aljuburi tue tolong negara miskin, bank dunia nk pkai dia ... Tp apakah benar? Puiii!!!! Mcm haram aderla...

    ReplyDelete
  4. Militia x pelahap duit serupa anwar. Kalau pelahap baik ambil duit amerika 1 kapal terbang boleh bg ke militia. Puii....

    ReplyDelete
  5. Rafizi si busuk hati..semua benda nk di politikan...kalau kau terrr sgt pergilah sendiri berbincang dgn puak pemisah disana...dalam parti sendiri pun rasuah bersepah..muka tak tau malu..

    ReplyDelete
  6. manusia jenis ini mmg bebal..baik ko pegi mampos je.

    ReplyDelete
  7. Kalau ini suatu fitnah kenapa kerajaan tidak ambil tindakkan keatas Bapok Sial Rafizi Lembu penunngging dubur pada si pendubur tegar Anwar ni???

    ReplyDelete
  8. Tiada yang baik pada puak liberal macam Rafizi ni. Ingat Allah tu ada suatu hari nanti dia akan terima kifarahnya. Sabar dan tunggu...

    ReplyDelete
  9. Kenyataan ada unsur2 fitnah dan Hasutan ... boleh dikenakan tindakan perundangan ... so sape nak mulakan ....

    exPAS 2012

    ReplyDelete
  10. xada keja lain ke ? asik menuduh aje kroje nyer . sendiri buat sebab tu lah asik tuduh orang lain buat . podah lah rafizi ooii

    ReplyDelete
  11. Dia ni tak ada fikir lain. Songsang

    ReplyDelete
  12. Ini namanya pelesit atau sampah di dalam negara. Pemikiran yang amat keji dan janggal... semua handak dipolitik kan.

    ReplyDelete
  13. Dalam al quran surah al Bakarah ada beberapa kali allah swt berfirman yang fitnah bahaya dari membunuh , orang yang melakukan perkara ini bukan lah dari orang-orang yang benar-benar beriman mereka lebih kepada golongan al munafikun , Rafizi telah acapkali melakukan tudohan yang tampa bukti , yang hanya untuk mengujudkan spekulasi , Setahu saya dari pembacaan yang banyak tentang pemisah bangsa rusia di Ukraine ini mereka berjuang untuk menuntut hak mereka yang sejak dari beratus tahun dahulu tanah wilayah crimea ini di miliki oleh moyang dan keturunan ini . Perjuangan mereka pula tak sama dengan perjuangan penganas yang lain kadang kala jadi tali barut dan kadang kala agenda yang tak jelas , puak-puak ini tak perlu rasuah dari najib untuk menjayakan perjuangan mereka kerana memang pun tak boleh berjaya kalau najib bagi rasuah sebab tiada logik nya tapi kalau pengganas macam di negara-negara islam lain mungkin ada logik , tapi parti politik seperti Rafizi ini kalau terima duit dari zionis dan regime USA untuk operasi politik mereka jelas logik.

    ReplyDelete
  14. Berapa guni RM digunakan?

    ReplyDelete
  15. selepas ini bolehlah najib bertegas dengan puak anti kerajaan ini. berunding dengan pemberontak pro russia pun boleh mendatangkan hasil positif dalam masa yang singkat, dengan puak anti kerajaan di sini bertahun pun masih tak selesai.

    berunding tidak akan membawa kita ke mana-mana dengan puak anti kerajaan yang besar kepala ini. hanya dengan tindakan tegas secara undang-undang boleh menyedarkan mereka. sebab itulah semua perdana menteri sebelumnya tidak tergesa-gesa memansuhkan segala akta yang dikatakan menindas kerana mereka berpandangan jauh tentang keperluan kuasa itu digunakan pada keadaan-keadaan tertentu. akta hasutan masih ada, kekalkanlah dan gunakanlah dengan sebaik-baiknya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3