bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Jul 2014

Pasca MH17: Pelaboran Kerjaan Malaysia Terhadap Anak Melayu Sememangnya Berbaloi???





Siapa kata orang Malaysia X pandai bahasa Inggeris dan Russia? Ini jawapannya;

Penyerahan kotak hitam MH17 kpd msia.... wakil msia biasa2 saja bukan menteri bukan CEO tp ex MRSM yg juga letf kolonel medic/engineering. Fasih berbahasa Russia. Siapa kata kita x mampu berunding dgn pihak pemisah Ukraine sbb x ada org pandai berckp bahasa Russia? Dia berdiri di tgh2 dgn berani dikelingi pihak pemisah Ukraine berhadapan dgn ketua no 1nya.

Untuk rekod setiap tahun Kerajaan BN melalui biasiswa JPA dan Mara menghantar pelajar2 terbaik kita melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah pertama ke Russia, Perancis, Jerman, Belgium, Korea, Jepun dan beberapa buah negara bukan bahasa Inggeris yg lain. Selain untuk para pelajar menuntut ilmu, teknologi, mempelajari budaya pendedahan dan pengalaman....Nampaknya pendekatan ini sememangnya berbaloi!!!
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Russian English is worst...we were once under british...so any folk in Malaysia can understand English ....may not be able to speak well but those from colleges, universities are fluent in English...so that mat salleh jangan not condemn orang Malaysia..what is your motive..

    ReplyDelete
  2. Terasa kut? Buang masa jer jawab soalan bodoh dan nampak sangat blogger pon tahap gampang dan biol.

    ReplyDelete
  3. Translator tu ex student smka segamat..Dr.Zainizam..bljr medic kt ukraine..so he know russian..but dia tkde dlm pic tu...klu di sbalik pic tu dia mmg di situ

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3