bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

26 Jul 2014

DAP Cuba Pancing Kiki?





Itulah DAP....

RBA mereka antara yang kuat "menghentam" Kiki dalam isu video....

Kini mereka nak tunjuk baik pulak....Dengan menawarkan khidmat guaman percuma....

Pendekatan sama yang mereka lakukan untuk menarik orang2 Melayu masuk agama Kristian.....

Hulurkan bantuan.....

Siapa tahu jika mereka berjaya Kiki akan menjadi calon DAP dalam PRU 14 nanti....

Begitulah halusnya pendekatan yang mereka gunakan.....

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Kalau UMNO yg tolong Kiki,apa yg PR cakao?

    ReplyDelete
  2. Sekurang-kurangnya DAP lebih bijak dari UMNO yang siang malam dok isi poket aje.RBA tu wujud ke atau sekadar rekaan UMNO?Kalau wujud,kenapa tidak ada seorang pun pernah ditangkap? Yang asyik kena tangkap dan di dakwa ialah blogger UMNO aje. Macam mana tu?Cer citer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tanya ke ko jwb ni. Kiki melayu sbb tu serta merta terus didakwa dan dihukum. Tian chua, guan eng etc tu bukan melayu sbb tu tak kena2. Org besar lg tu. RBA ada ke takde ke, ko boleh guna otak ko fikir sendiri. Ko melayu ke ko cina ke, otak kt kepala jugak. Lain la kalau ko pakai otak kt lutut...

      Delete
  3. Ibarat kanak2 yang cedera dibom oleh regim zionis mendapat tawaran rawatan tanpa caj dari konco2 regim, begitulah halnya dengan tawaran si supremo ultrakiasu ini, jelas dan selalunya ada udang sebalik batu.

    ReplyDelete
  4. mmg la dapigs bijak..mencuri duit rakyat tapi rakyat buat bodo jer..halakan perbuatan kafir tue..sbb rmai pencacai mcm ko...sbb tue ko kt bijak, x tau la ko nie Muslim ke x..kalo ko siang malam dok isi poket x salah pulak, tp kalo org Melayu len isi poket ko bising..siang malam org pas dok sakau duit masjid surau ko x bising..jgn stakat berani buat statement bodo kt sni je..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3