bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

21 Jul 2014

Azizah pun Pandai Tikam Belakang??? Khalid Bakal Disingkirkan???



Umum tahu dalam PKR ada dua kem....

Wan Azizah dan Azmin.

Khalid sejak sekian lama disokong oleh Wan Azizah untuk menyekat pengaruh Azmin.

Nampaknya semangat nepotisme dan kronisme dlm PKR terlampau kuat sehingga Wan Azizah terpaksa mengorbankan orang kuatnya untuk mendengar arahan Anwar.

Kalau dahulu.....semua cerita yang baik2 dijaja pasal TS Khalid kini pulak semua cerita yg tak baik....

Mungkin itulah adat politik di Malaysia yang dipraktikkan oleh PR.....

Kesihan Khalid perjuangannya untuk menyekat pengaruh Azmin dlm PKR kini hanya dilihat tidak lebih sebagai perjuangan peribadi apabila "ketuanya" sendiri kini "menikamnya" dari belakang.


posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. apa kamu ingat laki dia ajakah yg pandai "tikam"belakang?

    ReplyDelete
  2. JANGANLAH WANITA DIJADIKAN KETUA NEGARA ATAU KETUA NEGERI ATAU IMAM....AZAB ALLAH BAKAL MENANTI. YA ALLAH PELIHARALAH SELANGOR DARIPADA MEMPUNYAI MB WANITA. LIHAT SAHAJA THAILAND/BANGLADESH DAN BEBERAPA NEGARA YANG MELOANTIK WANITA MENJADI KETUA NEGARA.

    ReplyDelete
  3. Khalid ooooo Khalid , awak tu dulu booosss besar PNB , sepak terajang pentadbiran lu tau semua , sayang nya lu tak praktikkan dalam pentadbiran lu yang sekarang kucar kacir dek sipu babi kepala lu yang sekor tuuu.

    Jika dalam syarikat jika kita tak lagi boleh buat untung... luu boleh istihar 'winding-up' luu punya compeni, jadi jika kerajaan selangor dibawah peloiharaan dan jagaan luu , pergi jumpa tuanku , lu cakap lu sekalang tak mampu jaga lagi.. minta perkenan tuanku , buat rombakan untuk cari ketua baru.. bahsi cerita , bubar dun lu senang hati... biar orang bawah kasi tahu siapa bos baru dia orang mau..

    Dua dua unytung dua dua tenggelam

    ReplyDelete
  4. masuk la lagi parti yg di tubuhkan untuk pemain belakang , semua saling main belakang la, khalid ko belah lah dari parti main belakang ni, ikut ex pkr yang dah x larat di liwat otak n perasaan. biar yang tinggal tu ,di sula setiap hari sampai dia jadin sejarah tinggal anak bini ja dalam parti, dorang memng dah bertahun2 kena main belakang , dah tahan dah, dah sanggup jadi kaum lut dah, masuk neraka pun x pe,asal dapat syurga dunia, syurga main belakang allah kononnnya mcm allah x tau

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3