bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Jul 2014

Lathefa Koya Dedahkan Sebab Utama Anwar Mahu Azizah Ambil-Alih Jawatan MB Selangor???

Pemimpin lantang PKR Latheefa Koya dikesan melancarkan serangan keras terhadap Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim yang mahu ditukar parti itu dengan presidennya Datuk Seri Wan Azizah Ismail.

Bagaimanapun, serangannya itu hanya disindir mudah oleh setiausaha akhbar kepada menteri besar Arfa'eza Abdul Aziz sebagai “lawyer datang bulan”.

“Cuba tanya lawyer(peguam) datang bulan itu berapa Selangor contribute (sumbang) kepada NGO dia?” tulis Arfa'eza di Facebook.

Sumber klik http://m.malaysiakini.com/news/270005.html


Komen Isac;

Sebab utama gugurkan TS Khalid supaya PKR boleh menggunakan dana kerajaan Negeri Selangor untuk menaja NGO2 anti Kerajaan Pusat???

Bayangkan sekarangpun kerajaan Selangor telah dibebankan untuk menaja NGO2 anti kerajaan pusat....Bagaimana nanti jika TS Khalid tiada lagi kuasa untuk memantau dan mentadbir kewangan Selangor...

Nampaknya silap2 haribulan mahu tergadai negeri Selangor ini nanti selepas era TS Khalid.
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Nama Lateefa Koyak pundek!!!

    Mulot pon KOYAK mcm pundek!!!

    ReplyDelete
  2. Dalam sesuatu organisasi,apabila masalah external telah hilang,masalah internal akan wujud.

    ReplyDelete
  3. Now the penny drop... patutlah Ambiga cuba nak alih pandangan rakyat dgn nak tubuh Ngo baru..guna nama yg tak pasti dapat kelulusan...supaya polemik berpanjangan...dan dalam masa sama Anwar akan jatuhkan MB..tektik nak lekakan Rakyat... Parti Pas dan Umno... Ts Khalid kalau jatuh... MAIS akan diperkotak katikkan olih pihak Pas Syiah dan Puak Liberal... Ngo dapat sakau dana Selangor... Pas ASWAJ dan Rakyat juga tertipu dan rugi... Islam diSelangor pasti ditindas...Tengoklah gerakan sepadu Ambiga dgn Ngo peliknya...Khalid Samad dgn biadab terhadap Penjaga Islam...Anwar dgn gerakan gantikan Ts Khalid... memang terancang...UMNO...PAS ASWAJ..dan orang Islam Selangor wake up and act...!

    ReplyDelete
  4. Lowyer munafik (bersekongkol dengan kafir yang benci islam) dan kadang kala bangang tak boleh di tegur suka amal budaya biadap itu lah dia latifa terkoyak atas bawah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3