bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Jul 2014

Khalid Samad Bakal Dibuang Negeri - PRK Shah Alam Bakal Diadakan???



Itu cadangan Dato Dr Hassan Ali.....Mmmmmm.....

Kalau memang ada peruntukan bagus juga tu......Memang wajar.....

Apapun kerana ini melibatkan bidang kuasa DYMM Sultan Selangor.....Ada baiknya kita serahkan kepada kebijaksanaan Tuanku....

Baginda pun ada ramai penasihat.....Takut kalau tersilap nasihat nanti kita pula yg dimurkai Tuanku....

Apapun penulis percaya.....Rakyaat Selangor pasti akan menyokong apa juga tindakan yang bakal diambil oleh Tuanku.
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. ini bumi SELANGOR SULTAN PUNYA,kau dan keluarga kau boleh berambus dari sini.

    ReplyDelete
  2. Buang ke Pinang, kot la org Penang nak terima. Aku rasa org kapir pun meluat tengok mamat ni, jenis bermuka muka, boleh guna bila ada untung je.

    ReplyDelete
  3. SETUJU dg. cadangan ZB Datuk Hasan Ali!

    Aku betul syaklah si kalid-GEREJA ni si puak SODOM! Sewenangnya si PENYAMAQ-PENAKUT ni nak MEMPERMAINkan Hadith Rasulullah SAW untuk terus MENGHINA/MENGGERTAK Kesultanan Islam/Melayu-MAIN yg. bertanggungjawab mempertahankan ISLAM/umatnya dari si MUSUH ISLAM - kat NEGARA ISLAM kita ini , yg. makin diJAHANAMkan MUSUH-dlm-SELIMUT-plg MERBAHAYA, si Islam/Melayu LIBERAL atau PENYAMAQ ISLAM!

    Patutnya si PENYAMAQ mcm ni mesti dihukum bawah makhkamah SYARIAH dan juga di bawah undg-undg Perlembagaan - sebab itu AG SYARIAH mesti dilantik kerana apahal AG biasa yg. tak dak latarbelakang kelayakan TERTINGGI ilmu ISLAM/Syariah dan seolah kuasa MUTLAK terletak kat tangan si AG ni seorg, boleh pula nak masuk campur hal ehwal pentadbiran ISLAM; yg. secara MUTLAKnya terletak di bawah kuasa EKSEKUTIF DYMM YDPA/Kesultanan Islam/Melayu kita dgn. dinasihati MAIN, di SELURUH negara, mengikut Perlembagaan Persekutuan terutamanya Perkara-Perkara 3(1), 37(1); dan hak Keistimewaan Melayu/Bumiputera mengikut Perkara 153!

    Maka, sebab itulah lihat bagaimana BIJAKnya Kesultanan Melayu serta Bapa-Bapa Kemerdekaan TERCINTA Islam/Melayu kita, dlm. memastikan K’jaan Negeri mahupun K’jaan Persekutuan TIDAK punya kuasa MUTLAK utk. berbuat apa saja mereka suka kerana BUMIPUTERA ISLAM/Melayu sebenaqnya turun-temurun terlindung di bawah kuasa Eksekutif DYMM YDP/Kesultanan Melayu sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam NEGARA dengan MAIN sbg. PENASIHAT, dan juga PENJAGA hak Bumiputera – yg. jelasnya lebih berkuasa dari K'jaan negeri mahupun K’jaan Persekutuan, mengikut Perlembagaan Persekutuan terutamanya Perkara-Perkara 3, 37 (1), 153 dsbnya - lihat di - https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM/Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html , 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU:

    Dan lihat bagaimana YAB Ayahanda Tun sendiri telah MEMERTABATkan kuasa Mahkamah Syariah dlm. Perlembagaan Persekutuan, dari genggaman MUSUH ISLAM, yg. begitu galak menggunakan undg-undg sivil si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, utk.menjatuhkan KEDAULATAN ISLAM dan hak umatnya di NEGARA ISLAM ini - di
    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0223&sec=Bicara_Agama&pg=ba_04.htm , Jangan usik perkara 121 Perlembagaan, Oleh ZAINUL RIJAL ABU BAKAR, 23/02/2012!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3