bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Dec 2013

Dalang Sebenar Yang Menandatangani Perjanjian Konsesi Lebuhraya Bertol???



Seperti biasa, apa sahaja perkara yang dibuat oleh kerajaan BN akan dikatakan menindas kepentingan rakyaat seperti perjanjian dengan IPP, GST dan lain2 tetapi apabila disiasat menteri yang bertanggung-jawab ke atas perjanjian konsessi tersebut ternyata adalah Anwar sendiri.

Selepas beriya2 menghentam kerajaan BN gara2 ura2 kenaikan harga tol di lembah Kelang pada tahun hadapan. Negara telah dikejutkan bahawa kerajaan negeri di bawah kepimpinan PR juga bakal mengaut keuntungan hasil kenaikan tersebut kerana kerajaan negeri Selangor memiliki 20-30% ekuiti dalam syarikat2 konsesi lebuhraya2 yg terlibat.

Terbaru katanya Menteri Kewangan yang bertangung-jawab menandatangani perjanjian konsesi lebuhraya2 yang dikatakan berat sebelah dan menindas rakyaat itu rupa2nya ditandatangani oleh Anwar Ibrahim

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. kamu yg tak tau citer sebenar....aku tahu sapa dalang sebenar...Anwar sign atas kapasiti Menteri....yg nego org lain...ramai juga yg tau cerita ni dlm UMNO...

    ReplyDelete
  2. betul kalau anwar yg sign kenapa sekarang tak ubah?hilangkan tanda anwar tu..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3