bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

30 Dec 2013

Mas Kahwin Naik Pun Salah Najib???

Dari zaman TS P. Ramlee lagi pun X pernah naik...

Sedangkan index inflasi pun naik sekitar 4-5% setahun...

Kalau zaman P. Ramlee muda2 tu dah 50 tahun pun sepatutnya ianya sudah meningkat sekurang2nya 250%.

Tapi gara2 jentera kabinet yang gagal menerangkan sesuatu isu dengan baik dan di samping propaganda oleh Red Bean Army dan pemimpin2 Pakatan Rakyaat, apa juga kenaikkan barangan dan perkhidmatan maka rakyaat akan dimomokkan semua sebagai salah kerajaan BN...

Bila lah fenomena ini akan berakhir...

Ironinya walaupun telah ditipu berkali2 oleh pemimpin2 PR dan media2 barunya rakyaat yang sedang marah oleh berita2 kenaikan harga barangan keperluan dan perkhidmatan dilihat begitu mudah terpedaya dan termakan hasutan mereka.

Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Ni mamat yang otak letak kat kaki. Otak dia ni kalau dijual mahal jugalah harganya sebab tak pernah digunakan.....kosong. Apa kena harga hantaran kahwin dengan kerajaan. Mamat sekor ni tak pernah bergaul dengan masyarakat agaknya. Hei mamat bengok, kerajaan atau pihak yang bakal dipinang yang akan menetapkan hantaran. Cuba keluar-keluar dari tempurung dan bertanyakan pada masyarakat ataupun pergi ke Zoo tanya pada Harimau biar senang dia baham mamat sekor ni agar berkurangan mamat bodah piang di Negara tercinta ini.

    ReplyDelete
  2. Siapa suei dapat menantu macam ni?

    ReplyDelete
  3. Yang pegang banner tu adalah Melayu bodoh bangang yang dah tentunya ahli atau penyokong PAS bahlol. Teroponglah diri sendiri dahulu dan lihatlah diri sendiri dahulu. Dari pandangan saya pemegang banner ini memang tolol bahlol.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3