bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

11 Dec 2013

Foto Anwar Dengan Gadis Kaukasian di AS - Auntie Azizah X Cemburu Ke???


Anwar kini dikatakan sedang berada di Amerika Syarikat....

Dengan kisah kegiatan seks silam Anwar yang masih lagi menjadi teka-teki.... Kerana walaupun beliau telah dibebaskan daripada semua pertuduhan liwat, tetapi di dalam transkrip rayuan keputusan kes Liwat I, hakim mempercayai bahawa kegiatan seks sememangnya berlaku....

Anwar juga tidak menyaman Datuk T apabila beliau dikaitkan sebagai lelaki dalam video seks bersama seorang "China Doll", walaupun selalunya Anwar pasti akan menyaman sesiapa sahaja yang cuba memburuk2kan nama beliau...

Jestru dua insiden ini sudah cukup membuatkan kita tertanya2 akan kebenaran "skandal seks" yang dikatakan membabitkan beliau.

Apapun samada benar ataupun tidak dakwaan2 tersebut, "Auntie" Azizah tak cemburu ke bila "Uncle" Anwar berposing begitu "rapat" dengan gadis manis bernama Natalia ni?

Jangan "hilang" jam tangan lagi sudah lah...

"Blonde" tu...

2 comments:

  1. Syabas DSAI... pemimpin yg berani... berani buat ... berani menafikan... berani menipu.. berani saman menyaman dan berani segala2 nyer... tetapi...................... sumpah laknat ... saman akhbar luar ... yang tu ... aww aww aww ...aaww awwww

    ReplyDelete
  2. Aku ni kesian kat pemimpin dan pengikut PAS, sebab silap memilih PEMIMPIN, macam ni nak harap laksanakan hukum hudud...Tak payahla... PAS sepatutnya berdikari, jangan nak jadi penumpang saja, nanti KECEWA lagi...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3