bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Dec 2013

Anwar - Antara Nelson Mandela, Lelaki Y, Sikitol dan Lelaki Anugerah Tuhan ???

Naib presiden PKR N Surendran berkata tokoh Malaysia yang paling layak diumpamakan seperti tokoh anti perkauman Nelson Mandela adalah ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya, Anwar merupakan pemimpin Melayu pertama yang memecahkan tembok perkauman dan membentuk kerjasama politik antara kaum.

"Buat kali pertama, kita mendapat ahli politik Melayu dengan kewibawaan kebangsaan dalam diri Anwar, yang berulang kali menyatakan 'jangan lihat warna kulit rakyat, tapi lihat keperluan mereka',” katanya.

Bercakap kepada Malaysiakini, MP Padang Serai itu berkata ia menjadi intipati mesej Anwar sejah bertahun-tahun lamanya.

Surendran berkata, mesej berkenaan berjaya memecahkan cengkaman kaum Umno dan BN.
 
Sumber klik sini.


Komen Isac;

N Surendran kata beliau macam Mandela...

Datuk T kata Anwar lelaki Y dalam video seks yang heboh sedikit masa dulu....

Ramai pemimpin Umno mengaikan Anwar sebagai "Sikitol".

Wan Azizah pula pernah mendakwa bahawa Anwar, suaminya itu sebagai lelaki anugerah tuhan... Macam "Ayah Pin" lah pulak...

Mungkin sebab itulah pada tahun 2009 beliau sanggup memfitnah kerajaan Malaysia di bawah kepimpinan Tun Dr. Mahathir meracuni Anwar menggunakan racun Arsenik dan bakal disuntik dengan virus HIV.

2 comments:

  1. Mandela walaupun masuk penjara tapi penjaranya adalah ditepi pantai berseri kat Cape Town, manakala DSAI dilonggokkan dengan penjenayah lain di Sungai Buluh hanya kerana dia menentang songlapan UMNO . Sepatutnya DSAI diberi anugerah Nobel untuk keamanan, kerana tidak ada makluk di Malaysia yg berani menentang Madir Mohamad yg banyak berdosa kpd Bapa Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Anak cina,anak saya.Anak india,kadazan,ibanpun anak saya juga.China dollpun saya sapu semua.Go head gostanpun saya juga.....,.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3