bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Oct 2013

Dalam Pas dan Umno Sentiasa Bercakaran 10 Ribu Rakyat Malaysia Mati Setiap Tahun!!!

Rokok ragut 10,000 nyawa setiap tahun di MalaysiaKira-kira 10,000 penduduk Malaysia meninggal dunia akibat menghisap tembakau setiap tahun, kata Dr Amer Siddiq Amer Nordin, penyelaras Pusat Penyelidikan dan Kerjasama Ketagihan Nikotin (NARCC), kumpulan penyelidikan mengenai penagihan nikotin Pusat Sains Ketagihan Universiti Malaya (UMCAS).

Artikel penuh klik Semasa - Sinar Harian.

Komen Isac;

Pastinya yang terkorban itu sebahagiannya adalah pengundi2 kepada kefua2 parti ini. Bukankan sewajarnya tindakan lebih tegas perlu diambil untuk mengurangkan statistik ini?

Mungkin sudah sampai masa untuk kita kurangkan berpolitik dan sebaliknya berbuat sesuatu untuk manfaat agama, bangsa dan negara.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. ''AZEEZ RAHIM'' dalam sejarah pertama kali pengerusi tabung haji tak pergi haji. dia hanya fokus pada pemilihan MT dan bahagian. Apa gila pengerusi tabung haji tak pi haji?????

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3