bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

3 Oct 2013

Lemparkan Tuduhan Tanpa Bukti!!! Betul ke Dr Ong Kian Ming ni Ada Ijazah Phd ????

Setahu penulis....

Dalam kajian PhD dan juga penulisan journal.... para penyelidik perlu mengemukakan rujukan ataupun citation bagi setiap data, kajian kes dan teori yang dibentangkan....

Semalam  Dr Ong Kian Ming telah menuduh tanpa disertakan bukti bahawa beberapa pemimpin BN menggunakan ijazah palsu....

Samada Dr Ong Kian Ming sedar atau tidak tuduhan tanpa disertakan bukti ini telah meletakkan beliau sama taraf dengan ahli politik bobrok....

Sehingga membuatkan penulis tertanya2.... Betul ke dia ni kelulusan PhD???

Ataupun jika pun beliau sememangnya lulusan PhD .... Mana ada kelas.... seorang sarjana/ilmuan merendahkan dirinya ke tahap ahli politik bobrok....Memalukan betul....

Sumber klik sini.


3 comments:

  1. mmg ada PHD.PERANGAI HASAD DENGKI!ddk dewan cite pasl masalah rakyat bkn cite pasl mende2 bodo!

    ReplyDelete
  2. saja jer nak cari publisiti murahan.....lagi pun tak ada apa apa isu berkenaan hal ehwal kebajikan rakyat nak di bawa.....kalau tak buat mcm tu, tak glamour la......tokong lim guan eng & dewata raya kit siang tentu menjeling manja, kalau diam jer sepanjang sessi perbahasan.....kira mcm artis la jugak....kena la buat bising & kecoh sikit.....

    ReplyDelete
  3. Presiden Dong Zhong/Jiao Zhong tuu yang punya FAKE doctorate.. apesal tak hebahkan????? sebab Dong Zhong/Jiao Zhong tuu tiang seri DAP!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3