bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

21 Oct 2013

Belanjawan Pakatan - Takut Kena Ciplak Atau Tak Ada Idea?


Macam berita Blackout 505 lah pulak...

Berbohonglah lagi banyak2....

Dah macam cerita budak gembala, orang kampung dan serigala!!!

7 comments:

  1. Kalau tak membohong, bukan anwar aljuburi namanya... gay tua yg hidup dlm pembohongan...

    ReplyDelete
  2. entah la. nak kata apapun tak tahu. anwar ibrahim ni gila ke hape? tak pernah wujud dalam dunia ni, mana2 pembangkang di negara demokrasi bentang bajet. kerajaan yg wujudlah yg bertangggungjawab bentang bajet. bajet dibentang untuk dibahas di dewan rakyat. bukan main-main bentang. ko boleh bentang, aku jugak boleh bentang. mengong tak sudah-sudah sejak dulu lagi. apa kuasa pembangkang untuk melaksanakan bajet yg dibentang dan bila pulak bajet itu akan dibahaskan? bodoh sendiri sudah la anwar hoi....jangan jangkitkan bodoh kau tu pada rakan2 pembangkang lain. karpal, kit siang, haji hadi yg perasan cerdik tu pun rasanya dah ikut bodoh sama sejak kebelakangan ini. kalau tak bodoh, kenapa tak bidas je kerja bodoh anwar tu? maknanya sama2 bodoh dan bengap la tu.... tak gitu?

    ReplyDelete
  3. Kenapa le membuat perkara yang paling bodoh sekali. Bilamasa pihak pembangkang mempunyai kuasa untuk membuat badget sendiri. Selama berapa tahun Anuar menjadi menteri kewangan pernah ke pihak pembangkang membuat budget mereka sendiri. Jangan le buat lawak bodoh. Jika pun teringin nak jadi PM buat le perkara yang rakyat boleh nikmati feadahnya.

    ReplyDelete
  4. apekejadah nk bentang bajet...sedangkan perintah negara pon tidak..sewel sungguh anwar ibrahim..
    ini nak maki ke nak gelak...

    ReplyDelete
  5. Kenapa nak bentang sehari sebelum.. Lebih baik bentang sehari selepas.. LOL

    ReplyDelete
  6. Ko macam tak tahu, dulu dia ciplak, lepas tu siar seminggu awal, dan kata kerajaan ciplak dia. Bengong tahap gaban. Dia ingat belanjawan buat dlm masa seminggu ke? Org buat sampai 3-6 bulan. Kalau kerajaan nak tiru pun, mesti at least dia ambik 1-2 bulan lagi utk nak tengok "boleh buat ke tak". Kalau setakat seminggu, kerajaan tak sebodoh tu untuk "tiru". Pikir kan lah...

    Sungguh aku tak paham ada lagi lembu2 yang boleh percaya bapak lembu sekor ni.

    P/s: Tahun ni bapak lembu ni gelabah sikit, dokumen belanjawan tak senang nak dibocorkan macam tahun lepas, kerajaan belajar dari kesilapan. So dia claim ler yg dia buat ringkas je, konon taknak kerajaan tiru. Cheh, tipu budak darjah satu leh ler...

    ReplyDelete
  7. Sekali pandang muka beliau ..terserlah ciri2 orang munafik....langsung tiada nur ilahi diwajahnya.... amat menyedihkannn..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3