bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Oct 2013

Gempar!!! Pengerusi DAP Melaka Goh Leong San Bakal Tinggalkan DAP???

Itu jangkaan peribadi penulis...

Jika dilihatkan kepada bagaimana marahnya Goh kerana apa yang beliau sifatkan sebagai campur tangan DAP pusat sehingga akan mendedahkan beberapa dokumen penting berhubung pemilihan calon dalam PRU-13 lalu sekiranya pucuk pimpinan parti masih campur tangan dalam urusan DAP Melaka dan masih gagal menyelesaikan masalah dalaman yang dihadapi sekarang. Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Jgn. nak percaya mana-mana drama TEMBERANG Cina Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR! Dahlah si Cina DAPSYAITAN begitu GALAK berdrama baru-baru ini, MEMUJI skrg, mcm. ular-lidah-bercabang-dua, mcm. nak MEMBODEK KM Melaka, DW Idris Haron - disyaki utk. MENIPU pemimpin UMNO di Melaka spt. dulu, atau memberi tekanan supaya KM tak pertahan hak Islam/umatnya sbg. pemimpin UMNO yg. amat tegas spt. DS Zahid!

    Juga si puak Cina Dalang-dua-muka DAPBANGKAI/PKR ini disyaki, tengah risau tentang perpaduan PAS-UMNO; jadi skrg. kononnya 'memuji' pula KM Melaka kita mcm. PENYANGAK-meleleh-air-liur (juga disyaki guna PAS utk. buat hal sama kat Perak)!

    Jadi drama pelik yg. terbaru ini saya syaki, utk MENIPU pemimpin UMNO supaya mempercayai si 'rebel' DAPBANGKAI dr. Melaka ini - dan seolah pujian mereka tempoh hari 'ikhlas' konon! Jgn. lupa, Selat Melaka, saya syaki, adalah amat penting buat sekutu kuat DAPbangkai/PKR dr. rejim PENJAJAH Cina PAP S'pura-Barat-Israel, spt. mana Barat-Israel telah menawan cthnya Teluk Suez dan Teluk Aden skrg, utk perniagaan bebas minyak-gas/bahan mentah lain/senjata serta sebg. pengkalan kapal tentera mereka)!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3