bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 May 2013

Selain Memperalatkan Hudud, Pas Sememangnya Tak Boleh Diharap???



Keputusan PRU 12 yang lalu.


Setakat 23 kerusi, apa yang boleh dibuat oleh Pas selain menjadi tali-barut kepada agenda asing untuk memecahkan undi Melayu/Islam dan seterusnya menguasai negara ini???

4 comments:

  1. Apa cerita ni brader? Tak habis-habis lu kutuk Pas, Pas dah banyak berjasa, lu orang je tak perasan, contoh ialah koleksi jubah fesyen terbaru, koleksi sarban lilit yang menawan, ketayap yang menjaga akal dan kepala, minyak atar yang harum semerbak, dan yang terbaru..SPENDAR SUTERA PUTIH FREE SIZE, jangan sedap lu je mengutuk Pas tanpa fakta.

    ReplyDelete
  2. PAS tetap dengan kebodohan dan keangkuhannya. Mereka tak nak sedar yang mereka sedang diperalatkan oleh Ketua Penipu dan Chauvinist DAP. Ini lah yang dikatakan bodoh tak boleh diajar..Nanti andaikata menang, kampung akan tergadai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS BODOH DAN ANGKUH TAPI MASIH TAKUT PADA ALLAH. BN? ADA KUASA 55 TAHUN TAPI TAK NAK ISLAM. PERABIH DUIT RAKYAT BAGI KAYA ANAK PINAK DAN KRONI..KAMU PENYOKONG BODOH DAPAT APA???DAH KAYA? DAH ADA CINCIN 24 JUTA? KAPAL SELAM HARGA BERJUTA TERSADAI ATAS DARAT DI MELAKA TU, DUIT SAPA?
      NAK KATA ORANG BODOH, CERMIN DIRI SENDIRI DULU.....TAK LAMA KAMU JADI HAMBA KEPADA BANGLA SEBAB BN DAH JADI BANGLA NASIONAL, SEBAB DIA ORANG DAPAT IC DAN BOLEH MENGUNDI..HE..HE.HE...

      Delete
  3. Apa punya bodoh punya komen fakta yang salah penuh fitnah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3