bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2013

TSUNAMI CINA MEMBADAI !!! - ALHAMDULILLAH BN SAH MEMENANGI PRU 13!!!


BN SUDAH MENANG 113 KERUSI SEBENTAR TADI, SYUKUR ALHAMDULILLAH

ALHAMDULILLAH BARU SEBENTAR TADI, URUSETIA PRU13 MYMASSA BERJAYA MEREKODKAN JUMLAH 113 KERUSI PARLIMEN DIMENANGI BN UNTUK MEMBOLEHKAN DS NAJIB MENUBUHKAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, SYUKRAN.

Surah An-Nasr bererti kemenangan. Allah SWT memerintahkan Nabi Muhammad SAW apabila mencapai kemenangan menguasai tanah suci Makkah, hendaklah bersyukur dengan mematuhi segala perintah Allah SWT serta memohon ampun kepadaNYA. Ringkasnya, apabila kita mendapat apa yang kita usahakan, maka janganlah lalai bersyukur kepada Allah SWT yang telah mengurniakan serta memohon ampun segala kesalahan atau kesilapan yang mungkin kita lakukan dalam usaha tersebut.



DS Najib mengucapkan terimakasih kepada rakyaat Malaysia kerana memberikan peluang sekali lagi kepada BN untuk memerintah negara.

Kerajaan BN akan memenuhi akujanji yang dibuat.

Walaupun sedih di atas keputusan PRU yang menonjolkan polarisasi pengundi2 Cina yang mengundi DAP atas dasar perkauman DS Najib masih berharap agar perkara tersebut dapat diperbaiki demi masa depan semua sebagai rakyaat Malaysia dan juga negara.

Sumber klik sini.

13 comments:

  1. Alhamdulllah..syukur BN masih berkuasa..Allah telah perlihatkan kepada NUAR kebesaranNya..insaf dan bertaubatla Bang Non..

    ReplyDelete
  2. sedih di atas keputusan PRU yang menonjolkan polarisasi pengundi2 Cina yang mengundi DAP atas dasar perkauman !!!! ....nak sedih apa...orang jual kita beli. itu matlamat mereka. Melayu pecah sudah
    3 dan rela kampong tergadai.

    ReplyDelete
  3. Ini kalilah dia sudah kina.. Pengerusi BN penang senang je letak jawatan. Kami bertungkuslumus nk pastikan kenenangan BN ... PDM tidak teratur salur wang kpd cawangan tapi kami rahsiakan malah kami guna wang poket sendiri mmang tak banyak tapi cukup bagi mengelakkan ahli cawangan terhidu masalah ini.. Nasib aku di penang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..de sesetgh kwsn bn dh dpt blik. X sia2 usaha korg. tahniahh

      Delete
    2. Anon 7 May 2013 23:20, Terimakasih atas penghargaan.

      Delete
  4. Datok Najib dari airmuka nampak PM tak gembira... PRU-14 " something brave must be done."

    ReplyDelete
  5. DAP menang kerana undi orang Melayu...Tahniah Melayu PAS dan PKR...tentu anda semuabang...

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah.Lepas ni jgn duk ngade2 layan cina kafir.fokus kpd Melayu kerana yg menang kali ni adalah kerajaan Melayu.

    ReplyDelete
  7. Pergi check facebook najjb...berduyun duyun cina menyumpah dia

    ReplyDelete
  8. ha ha ha ajibgo tak sedar ka sekolah vernakular ada orang kata tak nyanyi lagu kebangsaan dan mereka rasa hina bila cakap melayu.

    ReplyDelete
  9. Aku dah kata cina ni hanya sokong cina saje. Dap gunakan pas dan pkr untuk pecahkan melayu sebab kalau melayu bersatu cina tk akan menng. Tapi pas dungu dan buta dengan agenda dap. Kena ikut singapore and indonesia, tutup sjkc semua kena pegi sekolah 1msia.

    ReplyDelete
  10. Betul Anon 2.27. Sokong kenyataan 100%

    ReplyDelete
  11. Betul kah PRU13 menunjukkan agenda sulit bangsa cina? Kemenangan besar DAP bukan kerana adanya sokongan kaum cina, dari bilangan undi majority, kemenangan mereka disebabkan mereka mendapat undi dari semua bangsa di kawasan mereka.

    Padahal, cina sokong pun calon calon kaum melayu, calon PRK Rafizi Ramli menewaskan 2 orang lagi calon kaum cina di Pandan yang bermajoity kaum cina.

    Janganlah kita menjadikan isu ini isu perkauman. Ini isu pemahaman tentang politik dan pembangunan.

    https://www.facebook.com/bahruddin.bekri/posts/10201064865809554

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3