bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 May 2013

Anwar, Mata Lebam, Racun Arsenik, Suntikan HIV, Sakit Belakang dan Pengundi Bangla???

Apa nak dihairankan sekiranya 5-6 orang Bangla yang mundar-mandir dengan membawa I/C seolah-olah sengaja "mintak kena tangkap" itu semuanya "planting" atau sengaja diwujudkan oleh Pakatan Rakyaat, dan lebih tepat lagi idea Anwar Ibrahim... Demi untuk memburuk2 kan SPR dan kerajaan BN/Umno.

Lihat sahaja macam mana beliau memprovokasi Tan Sri Rahim Noor untuk memukulnya semasa ditahan...

Lihat sahaja lakonannya kononnya sakit tengkuk dan belakang yang kronik...Tak boleh berjalan sehingga perlu berkerusi roda dan dipapah... Rupa2nya ketika dalam tahanan di wad HUKM siap boleh berjoget dan berjalan. Juga ketika bersama anggota keluarganya...ketika sessi lawatan,  X nampak sakit pun. Mereka ni semuanya bersyubahat atas alasan "keluarga".

Lihat sahaja ketika Wan Azizah "menipu" rakyaat Malaysia kononnya suaminya diracun dengan arsenik... Juga bakal disuntik dengan virus HIV!!!

Demonstrasi Baling, Bersih 1, 2, 3, dll...

Jestu jika ini satu lagi "penipuan" oleh Anwar pastinya kita tidak akan terperanjat....

Itu sememangnya "Trademark" ataupun "Master Piece" beliau.

Lagipun jika benar pengundi2 hantu Bangla, Vietnam, Indonesia dll digunakan oleh parti pemerintah... Sepatutnya bukan 5-6 yang ditangkap... Sebaliknya beberapa ratus ribu atau jutaan jumlahnya.... 

Jika tidak mana mungkin bilangan pengundi2 hantu (jika benar) dapat memenangkan BN/UMNO.

Anda masih membenarkan diri anda terus-terusan ditipu???

Memalukan sahaja kerana ramai di antara mereka yang terus tertipu ini kononnya terpelajar kerana mempunyai ijazah, master dan Phd.

Sumber klik sini., sini, sini dan sini.




2 comments:

  1. RIMAS aku dengan Anwar Ibrahim ni...bilalah dia nak berambus ke Amerika ke, Israel ke, Australia ke...

    ReplyDelete
  2. Dengan gumbira seluruh keluarga nuar beraim dilupuskan melalui undian didalam PRU 13.. Kuasa rakyat, kuassa keramat. AI bqai bai...g lah mengajar kat mana kau nak g mengajar asal jangan di Malaysia

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3