bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

11 May 2013

Gempar!!! Anwar Akui PRU 13 Memang Bersih, Blackout 505 Cuma Penipuan!!!

Betul lah orang tua2 cakap...

Orang pandai bercakap ni... ramai yang macam, "tong kosong".

Bukan ada isi... Tapi bunyi nya aje yang bising...

Macam tu jugalah dengan orang yang "pandai bercakap", kebanyakkannya tak ada "isi" tak ada ilmu... cuma sembang kosong...

Anwar pun sama...

Walaupun bijak berpidato dan menarik perhatian rakyaat...Hakikatnya "zero"...

Cuma membawa kepada kehancuran negara bangsa ....

Ini lagi satu bukti bahawa Anwar tidak secerdik yang kita sangka...Ataupun sebijak kepetahannya menabur janji2 kosong dan fitnah...

Dalam pada sibuk mencanang program "Blackout" di seluruh negara dan mendakwa kemenangan BN dalam PRU 13 yang lalu dicapai melalui penipuan!

Tup2... Dia "twit" perkara di atas...

Kononnya nak fitnah BN menaikkan harga gas LPG memasak, tetapi dalam masa yang sama beliau sebenarnya "membenarkan" keputusan PRU 13 yang lalu telah dimenangi oleh BN disebabkan pengundi2 sememangnya menyokong BN!!! 

Beliau mengakui PRU 13 BERSIH daripada segala penipuan!!!

Buat rakyaat Malaysia, X payahlah lagi sibuk2 berhujan dan berpanas untuk mendengar pidato2 dan fitnah2 Pakatan Rakyaat dalam "Perhimpunan Blackout 505". Anwar sendiri dah mengaku dia menipu!!!

Sumber klik sini,

8 comments:

  1. Bosan aku dengar...orang yang banyak melakukan kesalahan dan menganggu-gugat keamanan negara tetapi masih bebas bergerak. Soalan yang sukar dijawab oleh rakyat bawahan.
    Apakah Anuar Ibrahim ini Jerung Besar yang tidak boleh diusik?
    Apakah Jerung Besar ini lebih berharga dari nasib rakyat yang inginkan kedamaian?

    ReplyDelete
  2. Aku setuju benar, sepatutnya barua yahudi ini dah ditangkap atas jenayah demokrasi yang dia lakukan atau spr buat laporan atas sebab fitnah terhadapnya yang boleh menjejaskan ketenteraman negara, tapi kenapa spr dok tahan tengkok saja tiada tindakan. Ini yang menyebabkan rakyat bawahan mempercayai bahawa spr memang penipu.

    ReplyDelete
  3. please someone do something...we do not need that kind of Malaysian....we need peace and harmony...anwar Ibrahim please get lost from this world...

    ReplyDelete
  4. Kah!..kah!..kah!....Hampa baru tahu dia tong drum kosong.Dulu lagi semasa menjadi menteri pertanian hanya mampu suruh petani menggunakan cara mudah menabur padi,orang lain menjadi menteri pertanian boleh menjual kelapa muda dari 30 sen menjadi RM 2.50.cukup-cukuplah bagi sokongan hanya boleh membawa rebah saja.Selagi dendam kesumatnya tidak tercapai beliau tidak akan stop.Apa lagi bala yang akandibawanya dimasa hadapan?.

    ReplyDelete
  5. harga gas 14kg dekat batu kurau ni tetap juga rm25 tong gas petronas...sebelum pru 13 selepas pru13 harga tetap sama

    ReplyDelete
  6. Saya tersedar setelah melihat keputusan PRU-13 yang agak menggerunkan. Saya tak rela bumi Malaysia diambil oleh bangsa lain. Saya tersedar apabila terbaca kisah sejarah Singapura keluar dari Malaysia. Bangsa Melayu memang selalu mudah terleka. Kita mesti bersatu dan jangan sekali2 buka peluang untuk orang lain rampas hak kita. Sekali dapat, jangan harap akan dipulangkan kembali! Tolonglah jangan pecah-belahkan bangsa kita lagi. Orang lain tengah menuggu untuk "ngap" kita. Klu kita tak bersatu, PRU-14 nanti akan menjadi titik mula kita kehilangan sedikit demi sedikit hak kita....Kesian anak cuc kita nanti..:-(

    ReplyDelete
  7. ini lah ..Bak kata pepata..meludah di langit tepercik muka sendiri...pandai2 pun ada bodoh juga..sampai bila nk tipu...

    ReplyDelete
  8. Sebusuk mana pun UMNO,itulah saja pilihan yg ada.PKR tak boleh diharap langsung.PAS pula,belum lagi boleh diharap.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3