bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 May 2013

Anwar - Pemimpin Mewakili Rakyaat Atau Berlindung Dibelakang Rakyaat???

1998, bila dipecat atas salah laku seks rambang dan luar tabii, beliau berlindung disebalik sokongan  rakyaat yang terlebih dahulu telah dikabui dengan watak alim yang kononnya pejuang agama. Gara2 takut ditahan pihak berkuasa terutamanya kerana menjadi agen asing.

Ironinya tuduhan salah laku seks tersebut mula2 datang bukan daripada parti pemerintah yang memecat beliau, tetapi daripada parti pembangkang  yang kemudiannya menunjukkan rasa simpati dan konon2nya membela beliau.

Sehingga sekarang hansard Dewan Rakyaat masih menyimpan tuduhan Karpal Singh terhadap Anwar  yang dikatakan terlibat di dalam kegiatan seks bebas dan luar tabii.


2013 (kini), apabila telah membuat kenyataan akan "bersara" daripada politik jika gagal "merampas" Putrajaya dalam PRU 13, beliau sekali lagi telah menjadikan rakyaat sebagai perisai untuk bangun memberontak dan menggulingkan kerajaan yang sah.

Inilah pemimpin yang rata2 "Educated Malay" sanjungi dan pertahankan!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3