bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2013

Salah Satu Sebab Kekalahan BN di Kawasan Bandar Adalah Kerana Muak Dengan Pendedahan Video2 Seks???

Entah lah...

Tapi ketika berbual dengan beberapa orang kawan yang tinggal di KL...

Ramai yang melahirkan rasa terkilan kerana cerita2 seks telah dijaja dengan begitu hebat sehingga mereka berasa malu apabila ditanya oleh anak2 mereka.

Bila terlalu banyak cerita2 seks yang didedahkan oleh blogger2 pro BN pengundi2 di kawasan bandar terutamanya sudah menjadi muak dan mereka terus menolak cerita2 "dalam kain" ini tidak kira samada ianya betul ataupun fitnah.

Sesetengah mereka langsung tidak lagi mengunjungi blog2 pro BN, kerana telah melabelnya sebagai lucah dan bermentaliti rendah.

Apapun kerana peringkat demografi pengundi2 yang pelbagai setiap kelompok mempunyai  pandangan dan kecenderungan masing2...

Mungkin juga pengundi2 di kawasan bandar atau mereka yang bekerja di bandar ini yang kononnya "educated Malay" sememangnya telah diracuni fikiran mereka sehingga semua yang dikatakan oleh PR ditelan bulat2 dan sebaliknya apa yang didedahkan oleh mereka yang dilihat pro BN akan di label sebagai fitnah dan tohmah walaupun ada di antara bukti2 video yang dikemukakan terbukti benar.


13 comments:

  1. tarak la. punca sebenar ialah cina sangat rasis. cina tak pangkah selain dap. sebab2 lain tu cuma menyedapkan mulut bercakap aje.

    ReplyDelete
  2. Ada benarnya. Blogger pro kerajaan yg terlalu ghairah dgn video sensasi ini, dengan tanpa sedar telah buat calon calon PKR (Nurul & Papa) mendapat undi simpati. Lain kali jadilah blogger pro kerajaan yang lebih matang dan waras fikiran.

    ReplyDelete
  3. Malaysia telah dikerat dua, sebelah sana bersama Cina, sebelah sini bersama Melayu. Lebih baik begitu dari hidup bermuka-muka..

    ReplyDelete
  4. ramai yg tak tau lg video sex pemimpin pas dan anwar....kalu tau gerenti tolak punya..

    yg sebenarnya org melayu kalah dgn doktrin red bean army...propaganda dap... yg tiap2 hari bertiup di fb melayu, blog melayu, dll...

    ReplyDelete
  5. Pandai la lu orang spin cerita....


    Olang China sudah tak sokong sama BN maa....

    Olang China sokong DAP (Dog and Pig)

    ReplyDelete
  6. Kita orang Melayu tak kira penyokong mana mesti bersatu. Kalau hudud boleh dilaksanakan teruskan aje biar covinis rasakan. Siapa suruh tak kenang budi. Hidup BN

    ReplyDelete
  7. Biar orang muak.. tapi itu le hakikatnya.. memang pemimpin2 PakatanHaram moral rendah.. gila sex.. pendedahan itu perlu utk memberitahu kpd rakyat..!
    Yang rasa muak dgn video2 sex tu cuma manusia yg lali dgn aktiviti sex setiap hari terutama orang2 bandar.. hari2 depa tengok aksi2 lucah so muak le jadinya!!

    ReplyDelete
  8. Mungkin ada benarnya, hal berkaitan sex, jangan dipihak kerajaan jadikan isu, malah perlu lebih bersimpati. Kalau boleh pihak-pihak pro kerajaan, jangan sentuh langsung. Terutamanya di TV dan media, rakyat akan menyampah dan rasa jijik. Walaupun segala video itu benar. Biarkan Allah yang menghukumnya. Kerja kena ikhlas & perlu menunjukkan kesungguhan. Jangan sombong dan bongkak bila bergelar YB. Selalu duduk dengan masyarakat & banyakkan muzakarah dan dengar segala keluhan rakyat. InsyaAllah 5 tahun lagi BN akan terus menyinar.

    ReplyDelete
  9. orang-orang bandar malu dengan anak-anak sebab kisah video sek pemimpin pembangkang yang didedahkan oleh blog-blog pro UMNO. malu nak terangkan pada anak-anak tapi tak malu pada anak-anak sebab memilih penzina dan peliwat sebagai pemimpin. satu hari nanti anak yang kecil itu akan dewasa dan faham apa yang terjadi. dan mungkin orang-orang bandar ini tak malu andai kata di masa tua nanti apabila ditanya oleh anak-anak yang telah dewasa itu kenapa mereka memilih penzina dan peliwat ini sebagai pemimpin?. soalan manakah yang susah dijawab?

    ReplyDelete
  10. Isu video seks pemimpin fuckatan jangan dihebohkan, tapi cerita fitnah pembunuhan Altantuya, TBH, S. Kugan dan lain-lain elok kita biarkan sahaja. Tak gitu?? Mungkin camtu BN boleh menang 100% kerusi dalam pilihanraya akan datang....

    Sape yang ajar jadi bodoh camni ni?

    ReplyDelete
  11. Perkara sebenarnya adalah bangsa cina adalah bangsa yang sangat racist sifatnya. Mereka akan bersatu jika mereka rasa hak dan keistemewaan meraka tergugat. Melayu pula bangsa yang penuh hasad dengki dan adu domba, jika merajuk tak kisah bangsa dijual. Dasar DEB, UITM, Mara, kemasukan ke universiti,projek kerajaan dsnya pun bangsa melayu tolong lelongkan atas dasar keadilan/samarata setelah mereka semua berjaya. Keputusan PRU13 telah membuka mata aku tentang sifat bangsa cina yang sebenar. Apa yang tak Kerajaan Najib bantu kaum Cina, semua diberi. Mereka pula belakon tunjukkan sokongan padu dan akhirnya hampir 80% keatas berikan undi kepada DAP. Boikot semua kedai-kedai runcit cina.

    ReplyDelete
  12. Melayu yg bodoh sangop diperalatkan oleh kaum cina..
    Melayu bodoh sebab termakan dgn hasutan anugay ..
    Melayu bodoh sebab percaya dgn janji manis yg palsu
    Melayu bodoh sebab duit dan pompuan
    Melayu bodoh sebab gila seks bebas
    Melayu bodoh sebab nak kebebasan buat maksiat tanpa halangan
    Melayu paling bodoh adalah puak pkr dan pas

    ReplyDelete
  13. Tempat caci maki ke ni

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3