bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2013

Bukti Pas Parti Islam !!! - Gunakan Kekerasan Dalam PRU 12 "Bogelkan" Penyokong2 BN???

 
Mamat dua orang ini nyaris dipukul jika tidak kerana dihalang oleh beberapa orang penyokong PR yang lain. Tetapi penulis percaya jika beliau tidak mengikut arahan untuk menanggalkan T .Shirt BN, silap2 haribulan dah arwah…Insiden ini berlaku di Dataran Merdeka semalam, Inilah gelagat kumpulan pencacai pakatan haram yang membuat memprovokasi serta mencetuskan kekecohan terhadap pengguna lalu-lintas dikawasan tersebut..

Dua orang lelaki yang menunggang motorsikal turut menjadi mangsa provokasi pencacai pakatan haram kerana membawa bendera BN, Apa yang terjadi ialah motorsikal yang ditunggang oleh penyokong BN ditendang.

Selepas itu berlaku sedikit pergelutan dan pencacai pakatan haram mengepung serta memaksa mereka membuka baju BN yang dipakai jika mahu dilepaskan...Ini pakatan haram belum lagi pegang negara..Apa akan jadi jika parti sanjungan mereka dapat perintah negara...HANCUR MALAYSIA... Sumber klik sini.

  
Video klik bawa ni...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3