bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 May 2013

Begitu Taksub Mereka Kepada Pas dan Tok2 Guru Mereka???

Bekas MB Kedah kena potong kaki, katanya sebab mengkhianati perjuangan parti.

Tukang karut dikir barat mati ketika membuat persembahan, katanya sebab tengah sibuk  mengutuk Pas.

Gara2 Tok Guru Pondok Genting, Abdullah Sa'amah bersama beberapa sekolah Pondok di Kelantan mengutuk kerjasama Pas dan DAP, beliau didakwa kena strok walaupun beliau sendiri telah menafikannya di TV.

Menentang dan mengutuk Pas dan Tok2 Guru mereka dapat balasan "cash" di dunia??? X boleh ditegur langsung walaupun mereka terhilaf??? Macam maksum lah pulak....

Rasulullah s.a.w. di dalam perang Uhud tercedera... patah 2 batang gigi... Tak pulak musuh2 Islam dapat balasan "cash".

Adakah Pas dan Tok2 Guru mereka lebih tinggi martabatnya daripada Muhammad s.a.w. penghulu segala nabi dan rasul Allah s.w.t.???

Fikir2 kan...

1 comment:

  1. Bayar cash didunia lebih baik dari bayar harga yang mahal diakhirat. Allah masih sayangkan mereka kerana itu Allah turunkan penyakit/ mussibah, erana dengan musibah, manusia akan sedar akan DOSA MEREKA PADA ALLAH, saya ulang DOSA PADA ALLAH dan mereka akan kembali kejalan Islam yang sebenar. Selama ini mereka asyik berpolitik hingga melakukkan perkara2 yang melanggar perintah Allah demi kepentingan politik tapi sekarang mereka berada dalam keadaan yang membolehkan mereka bermusahabah diri dengan sejujur jujurnya. Yang lainnya mungkin akan bayar dengan harga yang mahal diakhirat kelak.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3