bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2013

Pas Harus Bertegas Untuk Mendapatkan Kerusi MB Selangor!!!

Ini perlu untuk membuktikan kepada pengundi2 Melayu/ Bumiputera bahawa Pas bukannya setakat nasi tambah dalam Pakatan Rakyaat dan mereka adalah sebuah parti dominan yang suaranya didengar untuk membolehkan orang2 Melayu/Bumiputera yakin dan percaya mereka telah membuat pilihan yang betul.

Jika ini dapat dilakukan maka tidak hairan jika wakil Pas berpeluang untuk menjadi PM Malaysia selepas PRU 13 nanti.

5 comments:

  1. tak perlu kita ajar mereka.. biarkan mereka dengan keputusan dan kehendak mereka sendiri.. ada tugas yg lebih penting kita perlu jalankan untuk merapatkan saf para muslim dan bangsa melayu di di bumi Malaysia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju ! bangsa melayu islam terus rapatkan saf di bumi malaysia.Kita jihad menentang mereka yg tak mengenang budi.Sejarah nenek moyang kita mesti dibaca berulang kali.supaya bangsamelayu islam sedar.Allah hu akbar

      Delete
  2. Saja nak psyco lah bro....

    ReplyDelete
  3. Lepas ni ..diminta apa yg dilaungkan di buktikan

    dulu ..nak tutup kilang arak

    sekarang..(kalau tak...kau memang munafikkk..berbohong..baik buamg aje serban kopiah tu dlm longkang..bila dah sampai taraf mulut longkang)

    ReplyDelete
  4. Tak payah mimpi le...

    PAS akan bagi kat DAP...Karpal kentut sikit aje ... mengigil kepala lutut PAS.. Percaya lah!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3