bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 May 2013

BN Bakal Perolehi Majoriti 2/3 Dengan 20% Undi Cina, Kepulangan Majoriti Pengundi2 Melayu dan India Ke Pangkuan BN, Sokongan Padu Sabah dan Sarawak.



KUALA LUMPUR - Dengan sokongan yang terus meningkat daripada semua lapisan rakyat Malaysia dan faktor-faktor positif yang lain, Barisan Nasional (BN) yakin kembali memerintah dengan majoriti dua pertiga pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). 
   
Ketika membuat penilaiannya kira-kira 48 jam sebelum pusat pengundian dibuka di seluruh negara Ahad ini, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata tidak mustahil untuk mendapat majoriti dua pertiga jika diiringi dengan sedikit usaha keras.    "Sebenarnya, saya akan terkejut jika kita tidak mendapat majoriti dua pertiga," kata Najib penuh yakin semasa bertemu beberapa ketua pengarang media menjelang pengundian di sini hari ini.


Komen Isac:

Semoga ini akan menjadi kenyataan dan kita dapat menghindari pengaruh kuasa asing daripada menguasai kancah politik dan minda rakyaat Malaysia. ...Amin...

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3