bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Apr 2012

Demonstrasi Bersih di Tanah Haram - Jangan Sampai Disambar Petir...


Sanggup berketuakan Ambiga yang menjadi ketua gerakkan memurtadkan Melayu/Islam dan juga ketua gerakkan untuk menghalalkan hubungan seks luar tabii dan persetubuhan di luar batas agama (LGBT)???

Menganjurkannya pula di dua tanah haram dan di dua masjid paling suci dalam Islam??? Adakah sengaja mahu mengundang kemarahan Allah s.w.t.???

Astargfirullah.....

4 comments:

  1. oga Allah yang dapat membalas perasaan hati hitam mereka tu......

    ReplyDelete
  2. Ya Allah kami sudah tidak mampu untuk menjaga Kesucian Agamamu.sesungguhnya Musuh2 agamamu telah sampai di kedua tanah suci.Hanya padamu kami berserah untuk menyelamatkan akidah seluruh umat Islam.hanya padaMu Ya Allah kami memohon dan meminta ..Tunjukkan kekuasaanMu ya Allah...hapuskanlah para penyokong LGBT ini sebagaimana engkau musnahkan ummat nabi Luth..Amiiiin.
    Kepada Saudara Seagama marilah kita lakukan solat hajat supaya Islam terjamin selamat selamanya.

    ReplyDelete
  3. kira dah teruk ni. Bertaubatlah malulah dengan org islam hari ini.Semacam tak dapat nak fikiq Allh Akbar.

    ReplyDelete
  4. ya allah kami inginkan negara kami dipimpin oleh orang yg benar-benar bertakwa dan membawa negara malaysia seperti mana yg diajar oleh nabiMU Muhammad saw. kami tak mampu lagi hidup dibawah kerajaan sekular yg menjadikan agama suku, politik suku,rasuah suku dan beberapa suku sakat lagi. kami inginkan pemimpin kami org yg zuhud, kuat ibadah dan menjaga kesucian islam di segenap ruang. sudah lama kami dihidangkan dengan hukum hakam penjajah, hukum hakam dari alquran dibenci dan dianggap tidak sesuai. bukalah hati seluruh saudaraku yg islam agar kami sama-sama membangun mendaulatkan islam. janganlah kau pilih kami golongan yg membenci ayat-ayat MU dan hadis-hadis dari nabiMU. lihatlah saudaraku adakah malaysia ini diperintah mengikut ajaran nabi kita. bertasbih dan bertahmidlah kepada allah swt agar allah membuka hati kita. siapa nak tolong kita diruang kubur yg gelap hanya allah. bagaimana nak jawab al-quran itu imam kita sedangkan kita membenci alquran mendaulat hukum hakam ciptaan manusia, bagaimana nak jawab muhammad nabiku sedangkan apa yg dibawa nabi kita abaikan. untuk seluruh rakyat malaysia mengikut ajaran islam sebenarnya kita perlu pemimpin yg ingin melaksanakan. dengarlah doa kami ya Allah kami ingin bersatu ya allah, bersatulah kami atas jalanmu. amin..amin ya rabbal alamin.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3