bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2012

Gempar!!! "DatuK K" Serah Bukti Video Terhangat Anwar???

PRESIDEN Parti India Malaysia (MUIP), Senator Datuk S Nallakaruppan, hari ini menyerahkan pita video kepada peguamnya, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah yang beliau dakwa mengandungi bukti dalam saman fitnah RM100 juta yang difailkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. - Foto BERNAMA (berita lanjut)
Apr 23, 2012 8:57 pm
 Kalau dahulu kecoh dengan pendedahan "Datuk T" berkaitan video seks 99.99% menyerupai anwar dan disahkan tulen. Ini keluar satu lagi...
Kalau pendedahan Datuk T yang salah seorangnya adalah Tan Sri Rahim Thamby Chik yang dahulunya pernah dikaitkan telah "diperangkap" oleh Anwar juga melalui pertuduhan salah laku seks agak dipandang sepi oleh penyokong2 Anwar kerana beliau dituduh sengaja mahu membalas dendam...
Datuk Nalla Karupan pula merupakan bekas "kawan baik" Anwar yang boleh mengekses hampir semua "janji temu" Anwar termasuk yang "sulit/peribadi" kepada SB2 yang mengiringi Anwar.
Wah hebat ni...
Marilah kita saksikan sejauh mana "sulit/peribadinya" video yang "Datuk K" ni mahu dedahkan...
Buat DS Anwar kalau anda sememangnya tidak bersalah tiada apa yang perlu ditakutkan...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3