bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Apr 2012

Ustaz Nasha Hentam LGBT dan Ambiga - Apa Kata Hj Hadi???



Artikel penuh klik sini.

Ketika ditanya pemberita patutkah Pas membiarkan penyokong LGBT seperti Ambiga mengetuai Bersih 3.0, beliau mengatakan kalau berpandukan kepada fatwa Yusuf Qardawi orang seperti Ambiga tidak layak untuk dijadikan ketua. Apa lagi oleh orang-orang Islam.

Malangnya komen itu tidak disiarkan oleh Malaysiakini.

3 comments:

  1. HENTAM PI LAH....DEPA BANGSA KAFIR NI MANA ADA AGAMA...

    ReplyDelete
  2. Tunggu je la kene buang dari parti hamPAS tu. Buang tanpa alasan macam Hassan Ali.... demokrasi ala parti ular dalam semak....

    ReplyDelete
  3. Tekeluar Hawa dari Syurga adalah kerana Keinginan Nafsu kepada kebendaan (buah khuldi).
    Terkeluar Adam dari Syurga adalah kerana Kehilang Percaturan Akal akibat rayuan Hawa.
    Terkeluar Azazel (Iblis) dari Syurga adalah kerana Sifat Takbur, Hasad Dengki dan Dendam kepada Adam dan Hawa walaupun Azazel pada asalnya mahluk yang warak serta alim.
    Hakikatnya dalam PAS ramai makluk manusia yang berilmu tinggi dan kuat beribadat tetapi juga bersikap Takbur, Hasad dan Dendam yang akhirnya hanyut jauh lebih hina dari golongan manusia yang menurut nafsu kebendaan ataupun manusia yang kurang alim....Awaslah Ulama PAS...Ulama Takbur yang lagi menyesatkan

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3