bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Apr 2012

Bersih 3.0 - Seorang Peserta Dilanggar "Mati" Lori FRU???



Dia ni nak test ilmu kebal yang Tok Guru Pas ajarkan agaknya...


Macam yang kat bawah ni...



2 comments:

  1. salam ISAC-pertanyaan saya hanya satu saja, mengapakah orang Melayu yang terlalu sangat untuk menentang Kerajaan yang memerintah sekarang ini.adakah mereka ini tak dapat apa-apa faedah dari pembangunan untuk dikecapi?.Atau pun orang Melayu ini seumpama perpatah arab "seperti kaldai membawa kitab tapi tak tahu apa isinya". Ingatlah jangan jadi seperti kaldai membawa garam rasa berat, tetapi apabila merentasi sebatang sungai yang tidak dalam naik diatas tebing terasa ringan dan rasa lega.Harapan saya bangsa Melayu berilah sikit pandangan dengan apa yang saya catit untuk renungan bersama.Khusyu'kah kita dalam menbaca surat Al-fatiha dalam sembayang?,jika kita tidak meninggalkan perbuataan yang ditegah oleh Allah SWT sebagaimana terdapat dalam Al-quran menunjukan kita belum Khusyu' dalam melakukan sembayang itu.Inilah bala-bala yang timbul atas kelakuan diri kita ,atas keluarga dan juga masayrakat sekeliling.renung-renungkan lah bagi mengelak pekara-pekara yang terjadi dalam paparan saudara diatas.terim al\kaseh.

    46 Sekupang

    ReplyDelete
  2. Polis tak ada taring daaa,,,paklah lansung tak tak rasa bersalah,,,ubah undang2 beri hak kepada penjenah,,pengacau ,,polis d jadikan barruah utk kepentingan politik,,d mana hak polis sbagai warganegara,,suhakam tibai polis, suharam tibai polis, ngo tibai polis, majlis peguam tibai polis,,Siapa yg backing polis,,,nobody sebab negara ni belum hancur,,sebagai anak polis saya rasa undi kami tak akan beri undi pru13 kepada mana2 parti,,semua sama politik politik,,kuasa kuasa, kami bangga kepimpinan tun mahathir dan menteri KDN Era nya,,sori BN

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3