bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

29 Apr 2012

Agenda Halus Anasir Luar!!! - Cantik dan Sopan Bertudung Lintup Tetapi Penyokong LGBT???



Untuk lelaki-lelaki hidung belang pasti mereka suka....

Gadis-gadis manis ini pula tidak sedar mereka sebenarnya diperalat dan diperangkap.....

5 comments:

  1. Mereka adalah PELACUR AGAMA sebenarnya ! Takbirrrrr!!!!

    ReplyDelete
  2. pakai logo bersih 3.0 layak dipanggil anjing ambiga

    ReplyDelete
  3. dah sejenis dan sewaktunya..sokong jer la

    ReplyDelete
  4. Jika kita benar2 orang beriman kita tak akan buat kerja sesat begini. Khabarkan kat perempuan2 tu yang kita akan diadili oleh Hakim Yang Maha Besar di akhirat nanti. Bertaubat sebelum ajal tiba.

    ReplyDelete
  5. lawa lah sgt..perangai dah macam sundal chow kit jer

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3