bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Apr 2012

Bersih 3.0 - Ambiga Dah Balik, Penyokong2 Ditinggalkan Menghadapi Belantan FRU???

KUALA LUMPUR: Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH), Datuk Ambiga Sreenevasan dan pemimpin pembangkang sudah beredar dari tempat Perhimpunan BERSIH 3.0 dan meminta peserta supaya turut beredar.


Sumber klik sini.

Komen Isac;

Padan muka!!!

Sengaja meletakkan diri pada taraf "anjing kurap"...

Diperguna, diperlembu dan diperanjingkan...

Kalau ramai yang mati, pasti pihak penganjur suka sebab ada modal untuk mereka membangkitkan perasaan marah rakyaat kepada kerajaan ke arah "Revolusi"!!!

3 comments:

  1. belah mcm tu jer...kekekekeke

    ReplyDelete
  2. Masa zaman King Ghaz dulu, dia pandai pre-empt demo students...Dia malukan students dengan hantar polis bawak rotan ke asrama-asrama universiti. Ajar students macam budak kecil....Tapi sekarang tak pandai nak penetrate dan kacau dia orang....Dah 500 ribu berdemo,...baru nak react!! Sepatutnya, gagalkan mereka datang ke kl niiiii!!! Tunjuh gagah lerrr...Jangan jadi pondan!!!

    ReplyDelete
  3. PDRM/FRU kita terlalu berbudi bahasa dan bersopan santun sehingga tahap lemah lembut dan hampir-hampir pondan (mungkin kerana ikut arahan Menteri Dalam Negeri kita yang sememangnya pondan) . Sepatutnya mereka ikut macam polis London. Bantai dan tangkap dan masukkan pengkhianat-pengkhianat negara ini dalam jel dan jangan beri makan sedap-sedap.Lepas tu ambil tindakan sewajarnya supaya mereka serik dan tak akan buat kerja-kerja bodoh macam ini lagi.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3