bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Apr 2012

250 Ribu Peserta Sertai Bersih 3.0 - Terbukti Fitnah???



KETUA Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar menunjukkan gambar yang dimanipulasikan oleh pihak tertentu mengenai gambaran Perhimpunan BERSIH 3.0 ketika sidang media di Bukit Aman, Kuala Lumpur hari ini. - Foto BERNAMA. Apr 30, 2012 8:18 pm.

Kebanyakkan yang menyertai Anwar dalam PKR adalah pengikut setia yang dahulunya diseludup ke dalam Umno dan dilatih dengan begitu teliti dalam membuat propaganda. 

Mereka jugalah yang telah memainkan propaganda untuk menaikkan Anwar sehingga menjadi orang nombor 2 dalam tempoh yang singkat...

Sebab itulah juga apabila Anwar dipecat, berlaku penghijrahan beramai-ramai pengikut2nya keluar Umno, jentera propaganda Umno seakan-akan lumpuh.

Bukti di atas, iaitu pemalsuan foto2 jumlah sebenar peserta Bersih 3.0 membuktikan hujah penulis iaitu Anwar sememangnya pakar propaganda.

6 comments:

  1. Apa nak buat....

    Majoriti rakyaat Malaysia memang suka diri mereka kena kencing!!!

    ReplyDelete
  2. Bukan majoriti rakyat Malaysia. Tapi majoriti rakyat Kelantan yang suka sangat menjadi beruk pada hari tu. Rata-rata beruk-beruk yang sertai BERUK 3.0 tu adalah dari pantai timur, dengar cakap pun sah dari Kelantan negeri koboi.....

    ReplyDelete
  3. MINORITI YG BERLAGAK MEWAKILI SUARA MAJORITI MEMANG RAMAI..DAH TU BODOH SOMBONG..SO TAK DE UNDI BUAT PAKATAN BANGSAT!!!

    ReplyDelete
  4. Sebab tu la Bersih takut di adakan di stadium...angaran lagi tepat kalau stadium kosong...PR dah desperado beb

    ReplyDelete
  5. Dude.jgn kata org klantan bro...bukan sume org sana sokong pas...cuma jumlah dia x cukup nak bagi kita menang..peace

    ReplyDelete
  6. klu rasa nak ckap besar letk gmbr la bro...
    ni xletk gmbr...
    lembu lebh mulia dari ko kot...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3