bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Mar 2012

Inilah Antara Sebab Mengapa Aku X Beli Kereta Ferari....



API marak membakar sebuah Ferrari di KM28.2 Lebuhraya Kajang-Seremban (LEKAS) berdekatan Mantin, Negeri Sembilan, pagi tadi. Pemandunya, seorang lelaki berusia lingkungan 50an, terselamat apabila segera memberhentikan kereta dan keluar sebaik menyedari ia terbakar. - Foto Dzulkeffli Mustapha.


Ha..ha.. ha... Bukan ketawakan pemilik kereta di atas tu... Tapi ketawakan diri sendiri sebab X mampu nak beli Ferrari... Berangan aje lah.... Setakat beli model kereta yang dijual di stesyen minyak Shell.

Semalam masa balik dari KL menghala ke Selatan, saya terpaksa masuk ke exit Bandar Putra, menuju ke Nilai 3 dan akhirnya masuk ke Lebuhraya LEKAS untuk mengelak "jem" akibat kemalangan lori yang menyesakkan Lebuhraya PLUS. Ada lah 2-3 kali memotong sebuah Ferrari Merah.... Dapat memotong sebab "lane" dia terhenti... Ferrari tu pun sama2 keluar ikut exit Bandar Putra tapi dia X ikut masuk ke Lebuhraya LEKAS.

Apapun Alhamdulillah saya dan keluarga selamat sampai walaupun agak lewat....

1 comment:

  1. Tuu laa pasal aku pun x nak boli keto Ferrari

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3