bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Mar 2012

Antara Pas Megakkan Islam dan Amanat Hadi???


Bagaimana dengan amanat beliau yang pernah mengkafirkan Umno kerana bersatu dengan MIC dan MCA??? Menerima perlembagaan yang diwarisi daripada penjajah???

Yang jelas Umno dilihat mengepalai BN sebaliknya Pas umpama melukut ditepi gantang, apa pula yang membuatkan Pas lebih Islam daripada Umno jika dirujuk kepada amanat yang dibuatnya dahulu???

Sehingga mengakibatkan perpecahan dalam masyarakat Melayu, solat dua imam, perceraian malah peristiwa berdarah Memali juga pernah dikaitkan dengan amanat beliau!!!


3 comments:

  1. Apakah bekalan kita ke akhirat mengcukupi dan diterima illahi?

    ReplyDelete
  2. tula..aku sampai skrg pk..dulu kate UMNO kafir sb gabung dgn MIC n MAC..last2 dorg pun wat jgk..gabung ngan PKR n DAP..dorg pun kafir jgk ke?..da2 la PAS..dari ngate org baik ubah diri sendiri dlu..pk dlu negeri yg di takbir..wat dulu ape yg rakyat na..

    ReplyDelete
  3. peribadi pemimpin yang macamana agaknya ya..... serupa abdul hadi serupa nik aziz atau seperti anuwar.... boleh jadi contoh ke diaorang ni???

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3