bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Mar 2012

DS Azizan Menyesal Lafaz Baiah Taat Setia Kepada Pas???


Mungkin baru sekarang beliau sedar bahawa orang yang pakai kupiah pun ramai yang sebenarnya tidak boleh dipercayai...

Nak keluar parti dan bergabung dengan Umno dah terlepas "cakap" takut baiah memakan diri!!!

Jestru buat calon2 Pas untuk PRU13 nanti, sekiranya anda perlu berbaiah kepada parti, berikan syarat kepada Mursyudul Am dan Presiden Pas untuk masukkan ke dalam lafaz baiah, "Saya akan celaka di dunia mahupun akhirat dan terjatuhnya talak tiga terhadap isteri saya sekiranya keluar daripada Pas selepas memenangi pilihanraya, selagi mana Pas tidak terpesong dan tersasar daripada perjuangan Islam yang sebenar".

Mursyudul Am, Presiden Pas dan malahan Majlis Sura wajib menerimanya sekiranya mereka benar2 memperjuangkan Islam. Sebaik sahaja Pas "tersasar" daripada memperjuangkan Islam maka secara tidak langsung, baiah akan terbatal.

2 comments:

  1. Silap yg dua kerat tu jugak ... kenapa beritahu org lain yg mereka ade krisis dgn MB ?

    Selesaikan cara dalaman kan lebih baik ... masih tak matangkah mereka ni ?

    Tak de lah gag order dari Pusat ... atau Pusat pun suka cara dua kerat ni ?

    ReplyDelete
  2. Bila sampai masa Allah nak jahanamkan parti itu, berbagai bagai perkara akan timbul, masalah demi masalah, kadang kadang tanpa dijangka dan diduga ...

    Dari mengharapkan pertolongan Allah untuk memenangkan umat Islam sudah jadi mengharapkan undi simpati dari musyrikin untuk menegakkan negara berkebajikan .. negara Islam tak ada kebajikan kah?? Abis tu takut nak sebut Negara Islam?? selama ini undang undang kapir selamba jer mentadbir negara, ada mereka takut dengan orang Islam ??

    Dalam pada itu boleh akur dengan titah perintah Al Alamah Sahibus Samaah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi Wal Corok Tokoni .. Patut pun al juburi bagi gelari wali terompah .. terompah jamban !!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3