bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

28 Jan 2016

Selepas Didapati Bersalah Hina Ahli Umno, Rafizi Hina Mahkama Pula???



Beliau "menghina" keputusan mahkamah melalui twit di twiter beliau???

Menyindir hukuman yang telah dijatuhkan?

Harap pihak berwajib siasat lah.......

Kalau didapati bersalah....dakwa sahaja....

Jangan biarkan mereka ini buat negara Malaysia macam mereka yang punya....Suka2  dia nak buat apa....

Sumber klik sini.

5 comments:

  1. hina mahkamah atau sindir umno?

    ReplyDelete
  2. Itu lah manusia bila diberi muka gara gara hanya beliau seorang AP, kenapa tidak mahkamah jatuhkan hukuman denda RM50000 ,dan dengan demikian secara otomatik beliau hilang kelayakan sebagai AP , denda RM1800 bukan sahaja 'playsafe' jika tahu denda kurang RM2000 lebih baik denda sahaja sepuloh ringgit

    ReplyDelete
  3. Hakim tu nasib baik kesiankan dia. Siap bagi diskaun lagi. Kalau tidak melayang ahli Parlimen dia. Itu pun tak bersyukur. Orang macam dia mana takut tuhan.

    ReplyDelete
  4. Eleh....setakat jadi pengikut pelakon video besi dan peliwat tua....tak hengin ler aku...
    Klu dia nk berbangga sgt pon tak ke mana krn 'pakar' strategik pgayr nie yg dituduh bulat2 sebagai ketua langkah kejang yg mghancurkan fuckaton....sejarah cai

    ReplyDelete
  5. Orang gomen ni bengong..masih dok bagi muka lagi dgn si lahanat racun di bapok ni..PADAN muka kerajaan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3