bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

6 Jan 2016

Menjelang Taklimat Haji Hadi Pada Sabtu - PAS Bakal Jadi Rakan BN???



Macam kerajaan Perak 2009??? BN + 3???

Harap2 ianya menjadi kenyataan.

Cuma...jika ianya menjadi kenyataan....para pemimpin PAS juga perlulah diberikan jawatan dalam kabinet pusat, dalam pentadbiran peringkat negeri dan tempatan agar matlamat bekerjasama di dalam kebaikan dapat betul2 dihayati dan diterjemahkan dalam pentadbiran kerajaan.

Tegur-menegur dan bantu-membantu.

Siapa tahu, kita akan mempunyai TPM dua dari PAS sekiranya "penyatuan" ini berjaya.

Buat pemimpin2 BN yang mungkin terpaksa memberi laluan kepada pemimpin2 PAS nanti....buang sifat dengki dan kita perlu berjiwa besar!!!

Jawatan dan individu itu tidak penting tetapi yang penting adalah agama, bangsa dan negara!!!

Kita tiru sikap kaum Ansar (Penduduk asal Madinah), yang bukan sahaja sanggup berkongsi negara, harta dan jawatan dengan kaum Muhajirin (dari Mekah) malah sanggup menceraikan salah seorang isteri mereka untuk diperisterikan oleh saudara mereka dari golongan Muhajirin.


3 comments:

  1. Jawatan amat maslan tu kena bagi kat PAS. ...menteri cap ayam umno bagi PAS walaupun rakyat sudah tahu yg prmimpin PAS ni bodoh2 sikit....

    ReplyDelete
  2. Senang aje..
    Hadi kena keluarkan amanat dengan meng HARAM kan PAN, PKR & DAP...
    dan kita tahu bagaimana kesannya terhadap UMNO sampai ke hari ini...
    Ada berani..?

    ReplyDelete
  3. assalam. dgn umno/bn mcm tu lah dalilnya al quran & hadis mcm2 dalil- susahnya nak bergabung, tapi dgn PKR + DAP dulu & kini.. entah dimana duduknya al quran & hadis...ulamak akhir zaman!dari hati ke hati...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3