bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jan 2016

Mat Sabu Ikut Nasihat Tok Mat Maslan Saran Buat 2 Kerja?




Walaupun saranan Tok Mat supaya berniaga part time secara online telah diputar-belit tetapi nampak gayanya Mat Sabu sudah mengerah anak2 buahnya dari Parti Amanah Negara (PAN) supaya bekerja 2 shif iaitu sehingga 16 jam sehari.

Kerja 2 shif sama lah jugak mcm buat 2 kerja ....Kalau bekerja dengan syarikat salah tu sebab seseorang  pekerja cuma dibenarkan bekerja lebih masa sebanyak 104 jam sebulan ataupun secara purata 4 jam sehari pada setiap hari bekerja (26 hari sebulan).

X ada pun macai2 yang nak memutar-belitkan kenyataan Mat Sabu....pelik jugak....Mungkin kerana Mat Sabu X sepandai Tok Mat Maslan yg berkelulusan Ijazah Master dan dapat CGPA 3.84 sebaliknya Mat Sabu mungkin cuma berkelulusan "General Degree".... Nak buat mcm mana....pemimpin mcm Mat Sabu yang khalayak lebih suka...Yang kononnya bersih....perjuang hak rakyaat...

Setakat cakap....sesiapa pun boleh....

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3