bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 May 2013

Walaupun "PR" Kalah PRU 13 - Pas Masih Berpeluang ke Putrajaya???


Pas dah kalah di Kedah...

Buat Tan Sri Azizan, penulis doakan supaya cepat sembuh. Mohon maaf atas segala keterlanjuran jika ada.

Di Kelantan tiada lagi TG Nik Aziz Nik Mat. Husam Musa yang dahulunya disebut2 sebagai calon penggantinya sebagai MB Kelantan telah tercicir namanya...

Buat TG Nik Aziz, penulis juga memohon maaf atas segala keterlanjuran. Selepas bersara sebagai MB semoga TG lebih tenang. Adalah lebih baik jika TG juga bersara daripada gelanggang politik yang penuh dengan kepalsuan dan tipu-daya. 

Pulau Pinang X ada satupun exco dari Pas...

Di Selangor pula jawatan MB,  Pas X layak....

Jika berjaya tawan Putrajaya jawatan PM pun bukan dari Pas.

Masih belum terlambat. Jika Pas menyertai BN hari ini, mungkin beberapa pemimpin Pas akan menjadi Menteri dan Timbalan Menteri Persekutuan.

Mungkin Agenda memperjuangkan Hudud mungkin lebih cerah!!!

7 comments:

  1. Pas terlalu ego...utk bersama umno..kalau dia ok alangkan indahnya msia...dap akan menangis sampai kiamat tak dapat memerintah msia....camon pas tawaduk dan istikarah la demi islam.

    ReplyDelete
  2. Pas kalau nak ke putrajaya, kumpul duit, sewa bas, pas tu pakat gi ramai-ramai ke putrajaya dengan rombongan.Lepaslah kempunan....

    ReplyDelete
  3. never say never,haha,lu kalut nk pas join lu apsal,bkn lu pnye org ke dulu yg uat taik ngan pas,

    ReplyDelete
  4. My Heartfelt Condolence to PAS especially penyokong tegar. Kesian nasib PAS..mereka hanya wakil tetap untuk MENGUSUNG BENDERA DAP KE HULU KE HILIR WAKTU KEMPEN....VERY UNFORTUNATE DI perkudakan DAP. In the end what Do you Get MENANGGIS TAK BERLAGU.

    ReplyDelete
  5. Tuan...nanti Nik Aziz ludah kang...!

    ReplyDelete
  6. Mana mungkin PAS dgn UMNO bersatu....umno kan kafir....bak kata nik aziz n hadi...
    mereka lebih happy jadi keldai tunggangan dap.....tu abang besar diaorang yg seagama mereka....umno ni kafir...i repeat ...kaffffirrrrrrrr.

    ReplyDelete
  7. Salam satu Malaysia!.Setuju sangat dengan pendapat ISAC bukan saja menteri/timbalan pusat,kemungkinan besar MB Selangor pun boleh dapat.Pemimpin Islam pusat sedia mendengar untuk kebaikan ummah apa tah lagi kami Rakyaat Malaysia yang menatang Islam untuk perpaduan.Cuba bukakan sikit atau lap sedikit sebanyak habuk-habuk yang menutup permukaan cermin adangan untuk melihat kehadapan bagi kebaikan anak cucu.Allah SWT maseh sayang dengan Islam yang dipertikan oleh pemerintah Malaysia dan rakyaatnya.Mari kita sama -sama pupukan lagi keagongan Islam dibumi Malaysia ini supaya bukan Islam jadi tertarik dan mengamalkan perinsip-perinsip kebaikan dalam Islam itu sendiri,kiranya lebeh elok mereka dapat diajak memelok Islam dengan rela hati.terima kaseh.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3