bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 May 2013

Penipuan Dakwat Kekal - Major Aszmee Akan Saman Nurul Izah dan Tian Chua???

Mejar Aszmee Buang meluahkan rasa dukacita kepada rakan media dan turut mendedahkan rasa dipergunakan serta diambil kesempatan terhadap politik kotor oleh nurul izzah dan tian chua semalam. Mangsa juga menyatakan terasa dirinya telah mengkhianati kepada angkatan tentera yang lain.
 
Mangsa tampil selepas menyedari bahawa gambar yang diedar oleh Nurul Izzah dalam laman sosial itu adalah gambarnya.  

Berkongsi cerita kisah apa yang berlaku, Mejar menceritakan kejadian berlaku di taman koperasi polis semasa menemani isterinya berjumpa kawan, beliau terserempak dengan nurul izzah yang menahan kereta mereka serta mohon bercakap dengan, Nurul Izzah juga mohon utk melihat jari dakwat kekal tersebut. Izzah juga didakwa cuba nak padamkan dengan 2 jenis bahan yang tidak diketahui jenisnya. 
 
Beliau menambah tidak akan teragak2 untuk mengambil tindakan undang2  jika nama dan gambarnya masih digunakan  oleh pihak yang tdak bertanggung-jawab untuk menabur fitnah...

3 comments:

  1. SAMA AJELAH PERANGAI SI WANITA BERTUDUNG NURUL IZZAH NI DGN SI TIAN CHUA. KEDUA-DUANYA AMAT SUKA MENABUR FITNAH. SI IZZAH NI BETUL-BETUL MENGIKUT ACUAN DADDYNYA. SEPATUTNYA NURUL IZZAH & TIAN CHUA DIKAHWINKAN SAJA. HABIS CERITA.

    ReplyDelete
  2. aku tengok muka nurul izah ini pun semakin huduh, nampak cenge tak ada manis langsung. orang kalau hatinya busuk, otak hanya fikir nak salahkan orang, inilah jadinya.

    ReplyDelete
  3. Aku dh mengundi awal..sori pr aku pangkah bn..lain kalilah!!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3